DAGENS UR
TGIF

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen, Miwes, phrede
Svar
İmage
Svar
Hej Møller

Smukt med skiven der ikke har dato, det må jeg sige, men alt i alt et rigtig lækkert ur de har skruet sammen Longines Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(24-01-2020, 09:25 AM)cfnissen Skrev: Fredag morgen  i bussen. Godt at have lidt ‘armcandy’ på til at modvirke gråvejr og regn.

İmage

Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Dette ur er urernes picasso :). Ren kunst.
[-]
  • cfnissen
Svar
Denne Seiko 7002-7000 fra 1994 ankom med posten i går.

Den har aftermarket skive, visere og lynette-indlæg, men den er så også alene købt fordi jeg synes, at det var på tide, at jeg fik mit første SKX-agtige ur  Icon_smil  Og så er (hovedparten af) uret fra min søns fødselsår  Icon_blink

Den kom på en skrækkelig uoriginal gummirem, som jeg måtte skære af - men på denne super komfortable Erika´s Originals SWICK rem ser den sgu da meget godt ud, synes jeg  Icon_Up

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
İmage

Passer fint til pilotens cockpit

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Dagens foto Longines dykker Icon_diver

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Dykker søndag her

İmage

--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Også lidt til det våde element herfra.

İmage

İmage

God søndag
Esben
Svar
(24-01-2020, 10:39 PM)Stenstrup Skrev:
(24-01-2020, 09:25 AM)cfnissen Skrev: Fredag morgen  i bussen. Godt at have lidt ‘armcandy’ på til at modvirke gråvejr og regn.

İmage

Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Dette ur er urernes picasso :). Ren kunst.

Du er bare kongen og guden over alle konger og guder! Et f****ng FP Journe!!

(11-01-2020, 10:33 PM)Esni Skrev: Dette i dag

İmage

Esben

Certina er seriøst blevet et varmt mærke/brand her indenfor sidste 5 år hvor jeg synes de er kommet med nogle super flotte og fede ure!

[-]
  • whoa
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 7 gæst(er)