Hvad køres der i herinde.?
Icon_Up . Jeg har en Tesla som bil nr. 1 og jeg vil ikke have to rene elbiler, så derfor endte det med plug-hybriden som bil nr. 2 :-). 

(12-12-2019, 10:47 PM)BadHamster Skrev: GTE havde jeg også kig på, men økonomisk giver e-Golf’en mere mening for os Icon_smil
Svar
(12-12-2019, 10:47 PM)KimT Skrev: Vi har talt om det flere gange til min hustru, da hun har kort til arbejde og det altid er min vi tager på de lange ture. Så der er gode odds for at hendes bliver el når tiden er inde til skift.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja det er nok især som bil nummer to og til folk der ikke kører så langt at elbiler er populære pt... Men som elbiler og opladning bliver bedre og bedre skal de nok blive mere og mere udbredte  Icon_smil

(12-12-2019, 10:49 PM)onkeldunkel Skrev: Icon_Up . Jeg har en Tesla som bil nr. 1 og jeg vil ikke have to rene elbiler, så derfor endte det med plug-hybriden som bil nr. 2 :-). 
Din Tesla er nu også super lækker Icon_Up Men ja jeg forstår godt dit valg mht ikke at have to rene elbiler..
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • onkeldunkel
Svar
(12-12-2019, 10:39 PM)cfnissen Skrev: Den er så goddamn flot. Tillykke!!

Tak

Svar
Men det efterlader stadig mig med spørgsmålet: Hvilket ur passer til den bil?
Svar
Jeg synes faktisk mit yndlingsmærke Omega passer rigtig godt sammen med Volvo’en. Et stabilt valg med flot design og lidt trygt og kedeligt :-)

[-]
  • MichaelA
Svar
(12-12-2019, 10:22 PM)KimT Skrev: İmage

Tillykke med den Kim - fed bil - Volvo kan bare noget og så minder den mig om min barndom hvor vi havde en Volvo 140 station car!  Icon_Up

Havde jeg brug for en større bil kunne jeg også godt ende der efter at havde været lidt rundt omkring....

Vh. Jon

Tror iøvrigt heller ikke jeg har fået opdateret efter jeg skiftede Audi'en ud i sommers....

Købte den nye VW Polo GTI - sq en ok by bil!  Icon_Up

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Superfed bil Kim Icon_party, men det var ikke mit første gæt for en tyskofil bilist som dig Icon_e_biggrin1

Jeg har vist heller ikke fået skrevet på denne tråd siden min forrige bil. Jeg skiftede sidste år min bmw 3-serie touring ud med en bmw 5-serie sedan.
Mvh
Morten
Svar
Jeg var også tæt på mine typiske favoritter (BMW og MB) men faldt pladask for Volvo’en. Jeg synes simpelthen det er noget af det flotteste på gaden i øjeblikket, så det må prøves :-)

Svar
Så landede den :-)

İmage
Svar
Den er SÅ flot. Og det er bare det udvendige. Kabinen er også i en klasse for sig. De har fundet en vej, der ikke er betrådt af Audi, Mercedes og BMW.

Var meget tæt på en V60 da vi skiftede sidste år. Det endte et andet sted, men look og interiøret fra Volvo sidder stadig i mig.

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • maltebrask
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)