Erika strap - 20 eller 22mm til Explorer II (som er 21mm)
Nu bliver det pinligt... 

Jeg har tre grønne Erika remme i forvejen, så jeg springer også fra.
Mvh Kim 
Svar
LOL! Godt nok er jeg ikke vild med Erikas remme, men at man ikke engang kan foræret skidtet væk gratis Icon_lol
Keld
Svar
Jeg kan da godt tage den grøn/røde  Icon_lol
Mvh Kim 
Svar
Jeg har en Erika rem og synes den er lækker og skulle også lige vende mig til at lukke den, men det går nu ok.

Den skal også lige krænges ind over hånden, men det går også.

Hvis tilbuddet om en Erika rem stadig står ved magt så er jeg aftager  Icon_smil

Her er min rem

[Image: 9tt7eRL.jpg]
Mvh.

Jørgen
Svar
En lille opdatering. Erika har lige skrevet at den jeg gerne ville have (grå med orange stribe) snart kommer i 21mm.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
SLETTET
Svar
Nå, jeg kan ikke - om det så gjaldt mit liv - finde den grønne med rød stribe.

Den grønne med gul har jeg fundet, og hvis der er en der dækker GLS forsendelsen smider jeg den gerne i vores pakkeshop når jeg alligevel skal over ifbm arbejde

Keld
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Altså, hvis ingen anden er aftager så dækker jeg hellere end gerne forsendelsesudgifterne for den grønne med gul stribe til Viborg

/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Avantismo, keldw
Svar
Aftale. Kan du ikke smide forsendelse info og tlf nummer i min inbox, så ryger den afsted i morgen
Keld
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Fedt !!! Tusind tak  Icon_party

PB sendt !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)