Et godt ur.
Værket er in-house og i en konfiguration som producenten ikke sælger,
Til kunder som køber værker af/hos dem.

Modellen har et særligt design kendetegn som jeg er ret sikker deler vandene,
Det er udført i stål Og måler 43mm.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(24-09-2019, 08:45 PM)Stensbjerg Skrev: Og budgettet på max 5k  Icon_e_biggrin1 Icon_blink

Duuh !!!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Ville have gættet på Save the Ocean, men den er kun 20 bar.

Seiko Monster?
Svar
No ikke et Monster urets har dets helt egen design element for et japansk mærke,
Som trækker aner til en kendt model fra et meget stor swiss mærke.
Svar
Citizen grand touring 300m

Sent from my iPhone using Tapatalkİmage
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Bingo Icon_Up
https://www.youtube.com/watch?v=3f9uJsNuRNg

Uret dækker mit behov for et fritids "gadedrengs" ur på lænke som råber op på armen,
som måske for mange ikke giver mening og træder uden for den generelle norm der er in/oppe i tiden,
derved giver det 100% mening for mig  Icon_e_biggrin1

Det skal også fysisk udtrykke min beundring for den japanske ur industri og deres formåen og opfylde mit ønske om at have et ur fra solens rige,
med den lækre forarbejdning som de World wide er anerkendt for, at det så også på samme tid viser deres velkendte value for Money er jo kun en bonus fordel ved købet. Icon_blink

Som jeg har forstået det ligger denne serie af GT ure lige under deres Campanola serie som er Citizen modstykke til Grand Seiko,
hvilke i forlængelse af hvad jeg har læst og set omkring modellen kun hæver mine forventning til det. Icon_cool

https://www.youtube.com/watch?v=qi15VlVjMxc
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Super godt gættet og tillykke med det nye ur. Det er lidt anderledes, men rigtig flot og gode overvejelser du har gjort dig. Jeg er spændt på at se "rigtige" billeder af uret :-)
[-]
  • Stensbjerg
Svar
Fedt ur...
[-]
  • Stensbjerg
Svar
Uha, det er et ur, der rykker kraftigt i mig - glæder mig til at se en masse billeder, wrist shots og bruger-erfaringer !!

STORT tillykke
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Stensbjerg
Svar
Ja jeg har også haft den på radaren længe snart,
Men de er ikke så nemme at finde brugt i den blå version og slet ikke i DK.

Så da chancen opstod inden for min max 5k legeplads Icon_blink
Så var det en no brainer at trykke køb. Icon_party

Et ur jeg virkelig glæder mig til at få på armen. Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)