17-09-2019, 08:51 AM
Jeg kan desværre ikke hjælpe med hands-on oplevelser men ud fra billeder og video kan jeg også vældig vældig godt lide det inkl. placering af dato - så det er helt klart GO herfra
Mvh Danny
Glashütte SeaQ Panoramadate
|
17-09-2019, 08:51 AM
Jeg kan desværre ikke hjælpe med hands-on oplevelser men ud fra billeder og video kan jeg også vældig vældig godt lide det inkl. placering af dato - så det er helt klart GO herfra
Mvh Danny
17-09-2019, 05:38 PM
Jeg stiller mig op i heppekoret, hold da kæft det er fedt.
Go for it. Mvh
Morten
17-09-2019, 07:04 PM
Sorry but for me its just another diver,without anything new to offer.
Glashutte make some great watches,but have never had great success with their dive watches.This just looks like many other divers out there you can buy much cheaper.I think that any brand who wants to break into this segment of the watch industry with a dive watch,must do something new and create a identity .Its well made and it looks okay,but i am sure it will drown in the mass of dive watches in the market. The hands are also a total disaster in my opinion. - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
21-09-2019, 05:54 PM
Det er ret lækkert. Jag har haft det i hænderne, og hvis jeg ønskede mig en diver I den stil - jeg er i den retning nok lidt på linie med Willy - så er det ret sejt, og jeg kan godt lide udtrykket
Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
27-09-2019, 11:21 PM
Rimelig nørdet video om fremstillingen, test osv. af SeaQ modellen: https://youtu.be/2xZgjEs5w1o. Men jeg synes stadig det er ekstremt lækkert :-)
28-09-2019, 09:14 PM
Det er en god video. GO er så seriøse, elsker de er så “tyske” også i deres kvalitetskontrol afdelinger. OG uret, det blå SeaQ, det er en Stunner
Sent from my iPad using Tapatalk
28-09-2019, 11:26 PM
@Willy: Jeg fik aldrig svaret dig. Jeg synes netop der er nogle ting, som adskiller SeaQ'en - selvfølgelig er der elementer, som går igen fra andre divers, men det bliver man vel næsten nødt til for at kunne kalde det en diver :-). Jeg synes f.eks. glasbagkassen, det dekorerede værk og panoramadato'en ikke er noget man ser så tit på en diver, men det er muligt jeg tager fejl. Hænderne havde jeg ærlig talt slet ikke langt mærke til før flere nævnte dem - sikkert fordi jeg synes resten af uret er så utroligt tiltalende :-)
29-09-2019, 08:50 PM
Apart from the hands,it is indeed a nice looking watch.And i am sure built
with the usual glashutte quality.I think that the problem is today,that most divers use a computer,and maybe a back up mechanical watch.This makes it very difficult,if not impossible for any newer brand to create a history or tradition in making dive watches.Everybody knows most of them will never see water,except in a swimming pool.Even top watch brands,who make dive watches,know it is a very limited market for them.I think Glashutte should stick to what they do best.The last time they tried to make a diver,it was not a great success,even though it was a very well made watch. Decoration and see through back cases,do not seem to fit a watch meant to do a tough and wet job in my opinion.This for me puts it into the class of what are called desk top divers.And many are very beautiful watches that you can swim with.Lets face it most modern watches are also meant to be beautiful and look good on the wrist of the person wearing it. I think the day of the true classic luxury dive watch ended with the five number Rolex watches.We will never see their like again. I think that if that watch speaks to you,then you should go for it. You just have to keep in mind,that it will not go up in value with time,and it will have no recognition value unless you meet watch people. But if we all listened to so called experts,and only bought what they recommended,what a boring world we would be in.I admire people who buy what they like - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|