Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Både Bullhead og Ploprof er sammen med visse Speedyer, visse dykkere og Railmaster blandt de meget efterspurgte og relativt dyre Omegaer. dog stadig noget bagud for Rolex når vi taler priser.
vh baun
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
baun Skrev:Både Bullhead og Ploprof er sammen med visse Speedyer, visse dykkere og Railmaster blandt de meget efterspurgte og relativt dyre Omegaer. dog stadig noget bagud for Rolex når vi taler priser.
vh baun
Hvis vi snakker 100% originalt og oprindeligt så er visse modeller ikke langt fra vil jeg mene Per...
Speedy ref. 2915 - (1 eller 2) med broad arrow uden replacements ligger ikke under 200k!
Om man vil det eller, så er jeg som nævnt før andetsted blevet budt det der svarer til 100k for min CK2914-1 fra 1957 med Omega papirer.....
En tilsvarende CK2914-6 fra måske 1960 hel original med stick eller alpha hands ligger vel i lejet 30 -> 40k
Med det vil jeg gerne her understrege at der er MEGA stor forskel på prisen om det er den helt "rigtige" ref. af samler Omega'erne eller ej samt at eks. en udskiftet skive eller visere selvfølgelig har kæmpe betydning for den pris!
Med de priser på Omega der er vi vel ikke langt fra Rolex vintage priserne med mindre vi snakker Mil sub eller Newman Daytona'er?
Hvor det samme i øvrigt gør sig gældende - prøv at undersøge prisforskellen på en af de nævnte Rolex'er med og uden den rigtige skive!!
Vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•