DAGENS UR
Back to work - med en gammel kending på armen
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Når man ikke kan få et stempel på skiven, så må man finde andre måder at kombinere Tiffany med Lange...

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
Det faktum at det er mandag udviskes af at man også har sommerferie og kan sidde på altanen med en ægte Høker bajer og nyde varmen

İmage

İmage

Beklager mine hvide stænger !!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(28-07-2019, 10:18 PM)pbr Skrev: Tillykke med udfaldet af kampen ................ tror jeg nok !!  Icon_e_biggrin1

Er ikke helt sikker på, om jeg ville have gjort det bytte  Icon_lol

Hun blev befalet at aflevere det tilbage i dag, så det går nok trods alt :D
[-]
  • pbr
Svar
Pepsi Turtle skal også have lidt kærlighed i aften

İmage

(28-07-2019, 10:18 PM)pbr Skrev: Hun blev befalet at aflevere det tilbage i dag, så det går nok trods alt :D

Sådan !!! Der er håb for dig endnu !  Icon_party Icon_party
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Larsb, MTF
Svar
Er jeg den eneste, som tager mit ur af lige så snart jeg kommer hjem = når jeg har ferie, så går jeg næsten aldrig med ur :-/
Svar
Jeg har altid ur på, på nær i sengen og badet. Og så de dage hvor jeg glemmer det om morgenen ;-)
Svar
Altid ur på her. 24/7
Mvh Kim 
[-]
  • Miwes
Svar
Jeg er kun uden ur når jeg sover, er i bad og ved arbejde hvor jeg kan komme til at ridse uret (klippe hæk, sætte vinterdæk på bilen etc)
Mvh
Morten
Svar
(29-07-2019, 10:59 PM)Avantismo Skrev: Altid ur på her. 24/7

Det samme her  Icon_Up

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Larsb
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 7 gæst(er)