DAGENS UR
Blue Monday

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Keld
Svar
På den igen. Sidste dag i sommerhus, hvor jeg igen glæder mig over detaljerne på JLC’s Tribute to Deep Sea Alarm fra 2011.

İmage

F.eks. at de beholdt de to forskellige kroner. En til tiden og en til alarmen. Diameter på Tribute blev vist 40,5 mm vs. 39,8 på originalen. Dertil kommer et mere moderne værk, kaliber 956.

JLC lavede 1318 af disse Tributes i 2011, heraf 959 med den europæiske skive som jeg har og 359 med den amerikanske skive. Ganske cool. Den originale blev produceret i lige omkring 1000 stk. - de er svære og dyre at få fat på i dag.

Og så blev der jo lige lavet tre ekstra til en velgørenhedsauktion i New York for nogle år siden. Et blev solgt til en vild pris, mens de to øvrige blev hos de to designere bag auktionen, hhv. Jony Ive og Mark Newson, der arbejdede sammen hos Apple om bla. Apple Watch. Jeg nåede lige at se uret inden det blev solgt.

İmage

İmage

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
Jeg har været på shopping med min hustru :-)

İmage
Svar
Halios blev på efter en skøn weekend på Samsø

İmage

İmage
Mvh Kim 
Svar
Ohhhhh yeahhh.......... Erica’s SWICK !!  Icon_hjerte Icon_hjerte Icon_Up

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Feeeeedt.

Jeg finder sgu mit Panerai frem  Icon_rygklap
Mvh Kim 
[-]
  • pbr
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
Vi bliver sgu nødt til at have et wristshot af de to ure ved siden af hinanden end dag, Kim !!   Icon_rygklap

Jeg var iøvrigt af en eller anden grund overbevist om, at dit Pam havde mørkeblå skive !!  Icon_e_surprised
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(16-07-2019, 04:24 PM)pbr Skrev: İmage

Fed kombo  Icon_Up
Så er du klar til løbehjulet. Icon_blink Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Miwes, Møller, pbr, phrede
Svar
Ha ha ha .......... ja, den skulle jeg bare have haft på dengang !! Icon_lol Icon_lol
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)