DAGENS UR
Ahhh, du har ret !

Jeg overlever nok - har ingen planer om at dette ur skal videre

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg har også mit patina diver, og inspireret kom det med på festival i dag.
İmage

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • Larsb, Reno
Svar
Peter....træls med sådan et stunt og tør da ikke tænke over hvordan du ser ud.

Jeg tror faktisk godt man kan file/slibe de beskadigede led så det "næsten" ikke kan ses, man kan i hvert fald fjerne de værste sår med lidt håndværksmæssigt snilde Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
He he ........... bortset fra et forstuvet håndled (på den arm hvor uret IKKE sidder, ironisk nok), så er der ikke sket så meget - er bare glad for, at jeg ikke landede med ansigtet og urskiven nederst !!  Icon_e_biggrin1

Du har nok ret i, at man kan polere leddene lidt, så det ikke ses så meget - men der er fjernet tilstrækkeligt med metal til, at det ikke kan skjules helt ............ og så synes jeg egentlig, at disse "battlescars" bør have lov til at blive ! Og efter et par uger, så vil titaniummen være oxyderet tilstrækkeligt til at skrammerne ikke "skinner" så meget  Icon_smil

Så jeg tror, at jeg vælger at leve med tingenes tilstand - ingen af de ure som jeg har eller har haft, har været ure som jeg ikke ville bære i daglig brug. Bortset fra et par enkelte og dem har jeg skudt videre, idet jeg ikke vil have et ur, som jeg ikke tør eller kan nænne at bruge generelt.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Miwes, Smilla
Svar
Det ur skal bare beholdes. Om mange år når hun er blevet ældre og familien sidder rundt om spisebordet, vil hun elske historien :-)

Og god bedring med håndleddet.
[-]
  • pbr
Svar
Tak !  Icon_Up

Og ja - hele familien vil skraldgrine !!  Icon_lol
/Peter

Svar
İmage
Gensyn med TAG Heuer super Pro. En gammel favorit.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
(06-07-2019, 10:31 PM)pbr Skrev: He he ........... bortset fra et forstuvet håndled (på den arm hvor uret IKKE sidder, ironisk nok), så er der ikke sket så meget - er bare glad for, at jeg ikke landede med ansigtet og urskiven nederst !!  Icon_e_biggrin1

Du har nok ret i, at man kan polere leddene lidt, så det ikke ses så meget - men der er fjernet tilstrækkeligt med metal til, at det ikke kan skjules helt ............ og så synes jeg egentlig, at disse "battlescars" bør have lov til at blive ! Og efter et par uger, så vil titaniummen være oxyderet tilstrækkeligt til at skrammerne ikke "skinner" så meget  Icon_smil

Så jeg tror, at jeg vælger at leve med tingenes tilstand - ingen af de ure som jeg har eller har haft, har været ure som jeg ikke ville bære i daglig brug. Bortset fra et par enkelte og dem har jeg skudt videre, idet jeg ikke vil have et ur, som jeg ikke tør eller kan nænne at bruge generelt.
God bedring , godt det er dig der tager alle foto i familien et foto af dig der vælter på datterens løbehjul ville være belastende

Sendt fra min SM-G975F med Tapatalk
[-]
  • Larsb, pbr
Svar
(07-07-2019, 10:43 AM)Smilla Skrev: God bedring , godt det er dig der tager alle foto i familien et foto af dig der vælter på datterens løbehjul ville være belastende 

Takker  Icon_smil

Alle bevismidler er omhyggeligt indsamlet og destrueret !!  Icon_cool
/Peter

[-]
  • Larsb
Svar
Sommer Padde

İmage
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)