DAGENS UR
(30-06-2019, 12:14 PM)pbr Skrev: Endnu et urskifte her i varmen, mens jeg ser genudsendelsen af F1 kvali - denne gang til Citizen Promaster 200m NY0040-09EE med sort skive og nu på sort Erika´s Originals med rød stribe. RIGTIG meget ur for endnu færre penge !!  Icon_Up

İmage

Herligt klassisk kameraudstyr. Hasselblad 500C skulle jeg mene og Nikon F3 High Eyepoint med super lysstærkt objektiv: 1,2!

JK
[-]
  • pbr
Svar
Lige præcis !!  Icon_Up

Nikon er med 55mm f/1.2 og Hasselblad er med Zeiss 80mm f/2.8. Har også det klassiske Nikkor 105mm f/2.5 til F3 ...... det er et fedt objektiv (bruger også alle mine Nikkor objektiver på Fuji X-t2 med en Lens Turbo II speedbooster).

Yderst til venstre er det et Olympus Pen FV analogt half frame kamera med zuiko 38mm f/1.8 - et super sjovt lille handy kamera, der er 100% manuelt og uden lysmåler !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Oooooog vi skifter igen !! Det er blevet en japser-dag !!  Icon_lol  Icon_lol

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Blev af Peter opfordret til at tjekke urforum ud igen, efterhånden år siden sidst jeg var på. Kan se at alle de gamle kendinge stadig poster lystigt herinde :-) F1 ses i skyggen med Seamaster på armen.

Btw., hvilken foto tjeneste bruger folk, nu hvor photobucket er yt? İmage

Sendt fra min GM1903 med Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Hyggeligt Bjørn.

Go Verstappen

Her bruger jeg kun Tapatalk

Og har en lækker Padde på armen

İmage
Mvh Kim 
Svar
Her er det mit Maurice Lacroix som er weekendens ur.

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • BadHamster, Larsb
Svar
(30-06-2019, 04:07 PM)bcmb Skrev: Blev af Peter opfordret til at tjekke urforum ud igen, efterhånden år siden sidst jeg var på. Kan se at alle de gamle kendinge stadig poster lystigt herinde :-) F1 ses i skyggen med Seamaster på armen.

Btw., hvilken foto tjeneste bruger folk, nu hvor photobucket er yt?

Ha ha ......... nåeh, det er dig !!  Icon_Up Icon_e_biggrin1

Velkommen "hjem"  Icon_party

Mht. fototjeneste, så bruger jeg udelukkende Flickr Pro (med betaling) og Tapatalk.

Og denne er nu tilbage på min arm igen .......... der bliver godt nok skiftet lidt rundt i dag  Icon_drunken

İmage
/Peter

Svar
(30-06-2019, 04:07 PM)bcmb Skrev: Btw., hvilken foto tjeneste bruger folk, nu hvor photobucket er yt?

Tapatalk fra telefon og Imgur (gratis) fra pc.
[-]
  • BadHamster, cfnissen
Svar
(30-06-2019, 04:24 PM)pbr Skrev: Ha ha ......... nåeh, det er dig !!  Icon_Up Icon_e_biggrin1

Ja sådan er det når man gemmer sig bag sine initialer

Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
[-]
  • cfnissen, doxa300, pbr
Svar
(28-06-2019, 09:44 PM)khbk Skrev: Hvad?
Et nærmest nyt ur?
/
Kristen

Ja, der sneg sig også et lidt nyere ind i rækken Icon_smil

Esben
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: PHO,43 gæst(er)