Watch spotting
Ser Mikkel Hansen glad ud? ;)
/
Kristen
Svar
Nok mest lidt træt. Men smilet herunder fejler intet.

Jeg er generelt ikke det mest smilende menneske, men jeg er nu alligevel ret glad for mine ure.

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Keld
Svar
Jeg smiler meget - uanset mit ur. Men jeg er også lidt bøvet :-)

God weekend gutter...
[-]
  • onkeldunkel
Svar
(28-06-2019, 03:16 PM)onkeldunkel Skrev: Det er trods alt en smule overpriced IMHO :-)

Ja, det kan man sige, men udbud/efterspørgsel. Så længe folk vil betale stopper stigningerne ikke.

Anyhow, så er det rent teoretisk for mig, da jeg formentlig aldrig kommer til at lægge de penge for et ur.
Svar
(28-06-2019, 03:17 PM)khbk Skrev: Ser Mikkel Hansen glad ud? ;)
/
Kristen

Han læser nok om ure, som er meget federe end det han har på armen. Lidt som mig, bare et HELT andet niveau
Svar
Jakken er fantastisk!
Hvor er den fra?
/
Kristen
Svar
Nej, det er utroligt - Rolex stikker jo også helt af. Jeg kommer heller aldrig til at bruge 500K på et ur - det kan man alligevel få meget bil og RIGTIG meget MC for :-)
(28-06-2019, 03:34 PM)KimT Skrev: Ja, det kan man sige, men udbud/efterspørgsel. Så længe folk vil betale stopper stigningerne ikke.

Anyhow, så er det rent teoretisk for mig, da jeg formentlig aldrig kommer til at lægge de penge for et ur.
[-]
  • runzuk5, Stensbjerg
Svar
Jeg har lige set den meget fine dokumentar “Det sidste ord: Bent Fabricius-Bjerre”. Hvis I ikke har set den, vil jeg virkelig anbefale den. Hvilket ur er det mon som Hr. Fabric har på armen?
İmage

[-]
  • keldw, longbear
Svar
Patek ellipse.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • base924, Frost, MichaelA, pbr
Svar
(05-08-2020, 04:59 PM)willy Skrev: Patek ellipse.

Godt spottet Willy

[-]
  • willy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)