17-06-2019, 06:49 PM
|
DAGENS UR
|
|
17-06-2019, 08:44 PM
(16-06-2019, 09:16 PM)pbr Skrev:(16-06-2019, 07:29 PM)phrede Skrev: Jeg har hentet et ur i dag som jeg har været lige så spændt på at få som med mit 116600 for 5 år siden.... Tusind tak, Peter! Jeg er også helt oppe at ringe! Jeg har været ret heldig at købe det fra nyt og netop dét falder sammen med at jeg kunne købe det på den sidste dag i min barsel, og datoen på kortet er kun 17 dage efter min søns fødsel :) Jeg skyndte mig at flå plastikken af uret og tage det i brug og få en fin patina af livet :) -Billeder følger der helt sikkert mange af :) --
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
17-06-2019, 08:46 PM
Stort tillykke - både med uret og med sønnik !!
Dét bliver da nødt til at være en "keeper" for alvor !! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
17-06-2019, 08:51 PM
(16-06-2019, 09:24 PM)Avantismo Skrev: Absolut et fedt ur. Tusind tak, Kim! Jeg købte det af til brugt-markedsprisen i efteråret '18 og var for øm overfor det, så solgt det hurtigt igen. Nu er det købt til listepris og det gør at det kommer til at blive brugt som det er skabt til. ÅH hvor jeg glæder mig til eventyr med det på! Men jeg vil jo så advokere for at det betaler sig at være skrevet op hos Klarlund selvom man må være tålmodig. Ursamlingen er iøvrigt PT reduceret til SD, Speedmaster samt den nyfødte GMT-Master II :)'' --
17-06-2019, 09:03 PM
Der er kun kærlighed og good vibes herfra.
Men hvem ved... Mirakler sker... Regner dog ikke med nok i den nærmeste fremtiden (20 år) Mvh Kim
17-06-2019, 09:03 PM
(17-06-2019, 08:46 PM)pbr Skrev: Stort tillykke - både med uret og med sønnik !! Mange mange tak! Ja, det er også min forhåbning! Det har så mange at de ting der gør dét for mig at det må og skal blive hos mig. Især MK 2 lunetten hvor farverne er mere mørke og tæt på det originale Pan-Am end MK 1 som var mere violet-tonede (giver jeg mening?) Her er originalen som (sammen med et Mil-sub til SD 116600) udgør grunden til min interesse overhovedet begyndte:
--
17-06-2019, 09:09 PM
Det giver helt klart mening og jeg er MEGET enig !!
Listeprisen er også noget mere rimelig end de vanvittige priser som de bliver solgt til på grey-market og som "ny-brugt" !! Havde jeg pengene og blev jeg tilbudt et til listeprisen ville jeg slå til uden at betænke mig et sekund - også hvis det blev nødt til at være mit eneste ur overhovedet !! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy" |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)