Rolex Air King
Jeg havde tænkt mig at købe et brugt Rolex Air King fra en privat sælger, men jeg har ombestemt mig og vil defor i stedet købe det fra en forhandler af brugte Rolex ure. Jeg stødte på denne tyske ur/juvel forretnings hjemmeside ved navn Juwelier Reiger. Der sælger præcis den model jeg vil have; et Rolex Air King med champagne eller sølv farvet skive og stavindeks. Hvis der er nogen der har tideliger oplevelser med denne foretning eller kan vurdere/ læse siden og fortælle mig hvad de synes vil jeg blive meget glad!

Mvh

Olivia :-)

http://www.juwelier-rieger.de/produkt_su...hp?id=1020
Svar
de får fine anmeldser på google - ville trygt handle der - evt med betaling via paypal eller selv flyve derned
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Ja, jeg har også fundet ok anmeldelser om dem og hjemmesiden ser også fin ud.
Uden at have handlet med dem og selvfølgelig uden at kunne garantere noget, ville jeg godt turde handle der.

Held og lykke Icon_e_biggrin1
Svar
Er de ny - eller næsten nye - eller? der Rolexer? ellers lidt mærkelig med samme pris, men hvis de er nye er det en god pris synes jeg.

vh baun
Svar
Uret fra Tyskland har safirglas - dvs. er nyere - end den fra R-ure (med plexi).
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
TioMalo Skrev:Uret fra Tyskland har safirglas - dvs. er nyere - end den fra R-ure (med plexi).
Vh. John

men er de helt nye -eller lidt brugte - er der originalt tilbehør?

jeg synes ikke det er så let at se hvad man køber, men måske jeg ikke lige kan finde ud af hjemmesiden.

vh baun
Svar
Det er så vidt jeg kan se brugte ure.. Synes dog standen på alle deres ure er urimelig flot. (For lang til i Photoshop eller bare pæne ure, ved jeg ikke).

Hvad der medfølger står i bunden af beskrivelsen/Beschreibung.
Svar
Niclas Correll Skrev:Det er så vidt jeg kan se brugte ure.. Synes dog standen på alle deres ure er urimelig flot. (For lang til i Photoshop eller bare pæne ure, ved jeg ikke).

Hvad der medfølger står i bunden af beskrivelsen/Beschreibung.

Du tænker på:

Beim Kauf der faszinierenden Rolex ist folgendes von uns im Lieferumfang inbegriffen:
- Echtheitszertifikat
- Rechnung
- Box

Men hvad betyder det? Er det de oprindelige originale papirer? Det kan vist lige så godt være noget sælger selv laver ikke? og box - er det en original passende Rolex box?

vh Baun
Svar
baun Skrev:Du tænker på:

Beim Kauf der faszinierenden Rolex ist folgendes von uns im Lieferumfang inbegriffen:
- Echtheitszertifikat
- Rechnung
- Box

Men hvad betyder det? Er det de oprindelige originale papirer? Det kan vist lige så godt være noget sælger selv laver ikke? og box - er det en original passende Rolex box?

vh Baun

Ja, du har helt ret. Jeg tog det bare for originalt tilbehør og papirer.. Icon_e_confused

Jeg smider en mail afsted til dem, da jeg også selv går og overvejer et ref. 16570 fra dem.
Svar
Ups.. Baun havde ret i sin mistanke. Icon_e_sad

Citat:Dear Mr. Correll,

thank you for your email.

We don`t have the box and papers from Rolex. You will get from us an invoice, a beautiful wooden box and a certificate, with which we guarantee the originality of the watch.

I hope I could help you.

Best regards
(Jeg spurgte ind til et ref. 16570)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)