DAGENS UR
İmage
[-]
  • jazzman, Larsb
Svar
(02-06-2019, 10:46 AM)pbr Skrev: Tillykke til Sweeperdk med nyerhvervelsen og tak for byttehandelen Icon_party  Jeg håber du får ligeså stor glæde af SBS som jeg havde (indtil jeg fik mit Aerospace Evo  Icon_blink )

Ingen tvivl, det var den perfekte handel. Min eneste udfordring i dag har været at forklare konen at det hører til på MIT håndled, og ikke hendes !
[-]
  • pbr
Svar
Vær standhaftig !!!  Icon_lol Icon_lol
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • aammat
Svar
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • KOP, Larsb
Svar
Igen igen Speedy for mig.

Og så får i et bonus billede som min søn lige har sendt til mig med hans "Dagens ur" :-)

İmage
İmage
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
(03-06-2019, 09:42 AM)pbr Skrev: Vær standhaftig !!!  Icon_lol Icon_lol

Det blev lidt nemmere at være standhaftig i dag.

İmage
Svar
Sådan !!! Icon_party Icon_party

Den er super flot !! Måtte din Explorer II så lade livet ?
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Ja den røg noget hurtigere end jeg havde troet. En super god handel, og efterfølgende massiv overraskelse efter dagens besøg hos M.C. Mortensen.

Jeg var IKKE forberedt på det enorme udvalg af Rolex ure, når man tænker på at Knud Pedersen havde ventetid på mindst 6 måneder på AL stål uanset art (og jeg trods alt har en del historik med dem).

Jeg er dybt imponeret over M.C. Mortensen.
[-]
  • pbr
Svar
Uhhh, skal jeg en skønne dag hoppe på Rolex vognen, bliver det sådan en Explorer.
Tillykke med det Icon_flag
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 12 gæst(er)