16-05-2019, 10:15 PM
Mvh Danny
|
DAGENS UR
|
|
17-05-2019, 10:35 AM
17-05-2019, 10:50 AM
Havde besøg af en af vennerne herindefra i går. Og ja, der kom ure på bordet.
![]() Reversoen er 1/500 fra ca 1996 som en del af en serie Reverso-modeller hvor JLC lige spillede med musklerne. De lavede - udover den viste - lige en minute repeater, en perpetual og en geographic med tidszoner, alle i den lille klassiske størrelse. Her er bagsiden ![]() Suk. Claus Sent from my iPhone using Tapatalk
17-05-2019, 11:56 AM
Lækre ure hver og et, dog mest suk til dit Polaris herfra
Her er der noget i en lavere (mildt sagt) liga På armen, der står endnu en konfirmation på programmet Den klares med mit Davosa argonautic. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
17-05-2019, 05:55 PM
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
17-05-2019, 06:15 PM
Som nogle måske kan huske gav jeg min søn et Omega Seamaster GMT da han blev optaget på sin uddannelse. I denne uge ramte han en milepæl på uddannelsen og i den forbindelse fik han endnu et ur.
Denne gang blev det det ur som jeg selv samlede til kurset "byg dit eget ur" Måske jeg er pladderromantisk, men for mig - og ham forhåbentlig - er der noget særligt over den historie der følger med. Anyhow, så er han glad og det blev hans "Dagens ur"
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|