Gummirem?
Du kan vælge, at valutakonverteringen skal ske hos dit pengeinstitut - det plejer jeg at gøre de fleste gange, da Paypal's kurs er rimelig dårlig. Til små køb lader jeg den dog bruge Paypal's konvertering, da Paypal trods alt er en gratis service, som jeg sætter pris på og bruger en del.
[-]
  • Daniel
Svar
Uden at skulle afspore denne tråd så kan jeg da nævne at paypal's strategi vedr. valutakurser ændret sig markant da Ebay blev ejer, har selv brugt paypal i ca 15-17 år.. Men jo der er også noget sikkerhed ved at bruge dem da de yder en god service hvis der opstår problemer mellem sælger og køber.
[-]
  • Daniel
Svar
Det er faktisk til et nyt ur der er på vej men de anmeldelser jeg har set giver ikke høje karakterer til den medfølgende gummirem. Så nu kigger jeg på den, det kan jo være at den er skiftet efter at de anmeldelser blev lavet. Ellers heller jeg nok til Isofrane efter at have læst hvad I skriver.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel
Svar
(21-04-2019, 11:22 AM)aammat Skrev: Har grundet den lidt høje pris selv holdt lidt igen med at bestille en Isofrane rem som anbefalet i anden tråd , så "kom" lige til at bestille en Borealis rem.. Prisen er 27,50$, 190 kr. da payal bruger som altid en alternativ $ kurs.. Icon_head,  afsendt fra dem og dertil kommer der nok en hilsen fra postnord.. Icon_e_confused

Ingen import told på varer fra Borealis da de holder til i Portugal Icon_smil

PS. Man kan vælge ved PayPal betaling at lade sin bank konvertere valuta, så sparer man en skilling Icon_Up Update: Hov det havde onkeldunkel allerede forklaret Icon_rygklap
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
@aammat
Du kan bede PayPal om at blande sig udenom kursen og så betale i valutaen og så lade din kortudbyder om at sætte kursen. MEGET billigere.
Samme gælder ret mange andre webshops
Svar
Tak for jeres råd om valuta konventeringen kan flyttes, det husker jeg til næste gang. Efter @Badhamster nævnte at de var fra Portugal, burde nok have læst lidt mere inden købet.. Icon_e_confused , skrev jeg til Borealis for at bede dem ændre min leveringsadresse til dk og så svarede de at de så skulle opkræve ekstra 23% i "sales tax"..
Men nu skal mit brok over paypal valutakurs ikke stjåle tråden fra @Daniel ønske om hjælp til en gummi rem til sit nye ur - tillykke med det nye ur, som er et.. ?
[-]
  • Daniel
Svar
Jeg har fået masser af info, og bruger også pay pal, så det er helt fint.

Mit nye ur får nok sin egen tråd med mindre det sidder ad h til...

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)