Hvor er Breitling på vej hen
Hvad synes i om at Breitling skifter kurs og bl.a. laver nogle ure som er mere "almindelige" at kigge på....deres vinger er væk og de ure som her vises frem er bestemt ikke det Breitling jeg holder af.

Her lidt på tysk fra messen, hvor man bl.a. kan se at der er lidt homage Breitling og hvad sker der lige med remme på 23mm i bredde ??

Og denne slags video er i fremtiden færdig hos Breitling ifl. Breitlings CEO Georges Kern

Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • khbk
Svar
Som George Kern sagde for ca. 6 - 9 måneder siden, så er det nødvendig at omfavne så mange kundegrupper som muligt. Derfor en del flere dress ure, men samtidig stadig producere ure med mekaniske og quartz værker for at kunne opnå funktioner, der ikke kan laves i mekaniske ure. Og samtidig, for at spare på omkostninger, så dele teknologi med Tudor og omvendt.

Så forretningsmæssig er det godt. Jeg synes det er fint. Piloten har et dress Breitling når han skal være fin og det proff. Breitling når han skal på mission.
Svar
Det bliver spændende at følge deres udvikling og jeg håber de beholder deres vinger.

[-]
  • Stenstrup
Svar
vingerne er ikke Breitling's - det er AOPA's logo
Svar
(13-04-2019, 09:47 AM)Bjørn H. Skrev: vingerne er ikke Breitling's - det er AOPA's logo

Okay...vinger og lånte fjer er jo ikke ualmindeligt inden for denne branche  Icon_lol

Men bare de ikke skifter hele Breitling's garderobe ud med konfirmations-ure  Icon_blink

Svar
If Kern does to Breitling what he did to IWC.Then the little credibility Breitling
have left, will be gone.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)