Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
TioMalo Skrev:Uret fra Tyskland har safirglas - dvs. er nyere - end den fra R-ure (med plexi).
Vh. John
men er de helt nye -eller lidt brugte - er der originalt tilbehør?
jeg synes ikke det er så let at se hvad man køber, men måske jeg ikke lige kan finde ud af hjemmesiden.
vh baun
•
Svar: 37
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det er så vidt jeg kan se brugte ure.. Synes dog standen på alle deres ure er urimelig flot. (For lang til i Photoshop eller bare pæne ure, ved jeg ikke).
Hvad der medfølger står i bunden af beskrivelsen/Beschreibung.
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Niclas Correll Skrev:Det er så vidt jeg kan se brugte ure.. Synes dog standen på alle deres ure er urimelig flot. (For lang til i Photoshop eller bare pæne ure, ved jeg ikke).
Hvad der medfølger står i bunden af beskrivelsen/Beschreibung.
Du tænker på:
Beim Kauf der faszinierenden Rolex ist folgendes von uns im Lieferumfang inbegriffen:
- Echtheitszertifikat
- Rechnung
- Box
Men hvad betyder det? Er det de oprindelige originale papirer? Det kan vist lige så godt være noget sælger selv laver ikke? og box - er det en original passende Rolex box?
vh Baun
•
baun Skrev:Du tænker på:
Beim Kauf der faszinierenden Rolex ist folgendes von uns im Lieferumfang inbegriffen:
- Echtheitszertifikat
- Rechnung
- Box
Men hvad betyder det? Er det de oprindelige originale papirer? Det kan vist lige så godt være noget sælger selv laver ikke? og box - er det en original passende Rolex box?
vh Baun
Ja, du har helt ret. Jeg tog det bare for originalt tilbehør og papirer..
Jeg smider en mail afsted til dem, da jeg også selv går og overvejer et ref. 16570 fra dem.
•
Ups.. Baun havde ret i sin mistanke.
Citat:Dear Mr. Correll,
thank you for your email.
We don`t have the box and papers from Rolex. You will get from us an invoice, a beautiful wooden box and a certificate, with which we guarantee the originality of the watch.
I hope I could help you.
Best regards
(Jeg spurgte ind til et ref. 16570)
•