Oops I did it again...
Nu har jeg også googlet lidt mere men jeg må melde pas Icon_e_surprised

Hmm gætter på limiteret til 200 stk så Icon_e_biggrin1
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Fandt denne SBGJ 005 limiteret til 600 stk. İmage

Sent from my iPad using Tapatalk
[-]
  • Reno
Svar
Super, at I er med på legen :-). Det er ikke den grønne Seiko Grand Seiko, da det første ciffer i referencenummeret ikke er 2 :-). Jeg kan sige, at modellen er opkaldt efter en bestemt type japansk stof Icon_e_biggrin1
Svar
Kasuri Icon_study
Svar
Bingo! SGBJ225 aka Kasuri - lavet i 250 eksemplarer og kun solgt på det asiatiske marked  Icon_Up. Jeg synes skiven er vanvittig flot - den kan se helt sort/mørkeblå ud (som i videoen med "Tim") og når lyset så rammer den skifter den til en lysere blå og man kan se mønstret (kasuri inspireret) i skiven (se på billedet nedenfor).

İmage

Svar
Fedt Icon_Up Den variant må jeg tilstå ikke at kende til før nu - men den ser super flot ud - tillykke igen Icon_flag

Kan (og vil) du fortælle mere om hvor du fandt denne og hvorfor du lige valgte denne variant? Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Fantastisk ur.

Stort tillykke.

Fedt fedt fedt
Mvh Kim 
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Det er virkelig et flot ur - og du vil ikke møde mange andre i Netto der har det samme ur.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Tillykke med det flotte ur!

(01-04-2019, 09:14 PM)Daniel Skrev: Det er virkelig et flot ur - og du vil ikke møde mange andre i Netto der har det samme ur.

Tror godt du kan udskifte mange andre med nogensomhelst Icon_e_biggrin1
[-]
  • Daniel, onkeldunkel
Svar
Mange tak skal I have og det er en af tingene der tiltaler mig - det er ikke et ur man møder så tit (som nævnt i en anden tråd, så kan jeg godt lide limited editions :-)!

Derudover er der flere ting der tiltaler mig (udover skiven):

- High-beat værket
- Stålet og den Zaratsu polerede kasse (i modsætning til Snowflake)
- GMT funktionen

Og endelig så er jeg blevet lidt vild med Grand Seiko (og Seiko) generelt - lige pludselig er over halvdelen af mine ur enten Seiko eller GS :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

(01-04-2019, 03:10 PM)BadHamster Skrev: Fedt Icon_Up Den variant må jeg tilstå ikke at kende til før nu - men den ser super flot ud - tillykke igen Icon_flag

Kan (og vil) du fortælle mere om hvor du fandt denne og hvorfor du lige valgte denne variant? Icon_smil

For det ikke skal være løgn, så var det efter vi to talte sammen og du fortalte, at alle high-best modellerne startede med SBGJ. Så søgte jeg efter alle high-best modellerne på Chrono24. Der dukkede bl.a. SBGJ225 op og så faldt jeg for det med det samme. Der var to til salg på Chrono24 - et i Holland og et i Hong Kong. Jeg har så købt det fra Holland. Det er fra december 2018 og ser rigtig pænt ud :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)