Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Had a chat with Bo the King,who also was on the trip.The workmanship of Lange in every
model they make,even the cheapest is the new standard in the watch industry.
You have to take your hat off to the principles by which they work.
He will never forget his trip to Lange,and the down to earth people he met there.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
Svar: 822
Tråde: 12
Modtaget Likes: 761 i 391 svar
Givet Likes: 3,155
Tak fordi du gav dig tid til at dele så fantastisk en oplevelse med os
Svar: 196
Tråde: 21
Modtaget Likes: 72 i 43 svar
Givet Likes: 1
Helt fantastisk rejsebeskrivelse, fra hvad der virker til at have været en endnu mere fantastisk tur og oplevelse  Tusind tak for at dele dette med alle os andre
Et hurtigt spørgsmål herfra: Den fantastiske Lange 1 world timer (timezone?) med grå skive som du viser billede af, er det en kommende special udgave eller en opdateret version af den nuværende Timezone? Har læst rygter om at den nuværende model snarligt udgår ....??
Svar: 2,148
Tråde: 222
Modtaget Likes: 3,661 i 1,100 svar
Givet Likes: 6,291
Godt spørgsmål, som jeg ikke umiddelbart kan svare på. En hurtig gang Google viser et par brugte versioner til salg. Et hurtigt check i katalogerne for 15 og 17 giver ikke bid.
Jeg skal skrive en tak til vores guide. Jeg stiller lige spørgsmålet til ham.
Claus
Sent from my iPad using Tapatalk
•
Svar: 563
Tråde: 22
Modtaget Likes: 410 i 197 svar
Givet Likes: 951
Mange mange tak for denne grundige og medrivende beretning!
Du har efterhåndende haft flere spændende oplevelser, men denne må være nær toppen, tænker jeg.
Tænk at blive anbragt foran en bakke med Lange ure så bliver det ikke meget bedre for folk med vores passion (eller “condition”, som nogle nok ville sige).
Og jeres tur i det hele taget, med stil og gæstfrihed. Hatten af!
Og du deler det hele med os! Tak.
Mvh Jens
Svar: 1,589
Tråde: 68
Modtaget Likes: 3,081 i 967 svar
Givet Likes: 2,747
Jeg har også lige et spørgsmål - laver Lange slet ikke foldespænder? Jeg synes ikke jeg har set et. Hvis de ikke gør, kender du begrundelsen?
Hej Onkeldunkel,
Jeg har læst flere steder, at de laver foldespænder -og jeg har faktisk et billede af et fra turen.
Det er Lange 1 Perpetual Tourbillon modellen, med kasse i hvisguld. Den er så tung, at det er nødt til at blive modvirket af et foldespænde, også i hvidguld. Det er den til højre i billedet.
Forsiden er også pæn.
Hørte også i butikken, at ham der kiggede på Datograph Lumen kunne vælge et foldespænde.
Endelig så havde jeg et kig på Zeitwerk Minute Repeater, som jeg tog en video af. Her er et screenshot, der viser et foldespænde. Lavet i platin, da kassen er i platin.
Håber det svarer på spørgsmålet.
Claus
Sent from my iPad using Tapatalk
•
(10-03-2019, 03:39 PM)Kongelunden Skrev: Et hurtigt spørgsmål herfra: Den fantastiske Lange 1 world timer (timezone?) med grå skive som du viser billede af, er det en kommende special udgave eller en opdateret version af den nuværende Timezone? Har læst rygter om at den nuværende model snarligt udgår ....??
Hej Kongelunden,
Så kom svaret, og modellen er ganske rigtigt udgået. Den skulle nok ikke have været med på bakken forleden  Men igen slår serviceniveauet igennem i svaret.
“The watch is no longer part of the current collection but if you are interested I will be happy to ask if the watch is available.”
Claus
Sent from my iPhone using Tapatalk
•
Svar: 196
Tråde: 21
Modtaget Likes: 72 i 43 svar
Givet Likes: 1
Hej Claus.
Tusind tak for at følge op på dette - så det var simpelthen en Lange 1 116.033 som du havde på armen. Sådan..  Jeg ved ikke hvornår denne model udgik, men det er vist efterhånden et par år siden - så meget cool at de lige ligger den frem i samlingen
Gad vide hvad de ellers har liggende i gemmerne dernede...
•
Svar: 1,589
Tråde: 68
Modtaget Likes: 3,081 i 967 svar
Givet Likes: 2,747
Hej,
Det gør det ihvertfald - tusind tak. Det undrede mig nemlig bare, at man ikke ser det på de lidt "billigere" modeller. Det er trods alt dyre ure og jeg kan personligt bare bedst lide folderspænder :-)
(10-03-2019, 10:17 PM)cfnissen Skrev: Håber det svarer på spørgsmålet.
|