06-03-2019, 09:03 PM
En kollega på mit arbejde spurgte om jeg kunne tænke mig et gammelt B&O anlæg, der ellers blot blev smidt ud....YES! det kan jeg da i den grad tænke mig og så har jeg lige pludselig fået gang i gamle LP plader og finder ud af at det er total "hip" med gamle plader.
Det gamle anlæg bliver så til hyggelige gensyn med de gamle plader, som jeg finder rundt omkring i genbrugsbutikker og der går helt sport i at finde nogle af de gamle skiver jeg engang havde i min pladesamling, som dengang blev foræret væk, da CDen kom frem.
Hvor er det bare hyggeligt med disse gamle plader og er total overrasket over at helt unge mennesker er blandt kunderne til disse plader.
Hvordan med jer ur nørder er i også til de gamle plader
Det gamle anlæg bliver så til hyggelige gensyn med de gamle plader, som jeg finder rundt omkring i genbrugsbutikker og der går helt sport i at finde nogle af de gamle skiver jeg engang havde i min pladesamling, som dengang blev foræret væk, da CDen kom frem.
Hvor er det bare hyggeligt med disse gamle plader og er total overrasket over at helt unge mennesker er blandt kunderne til disse plader.
Hvordan med jer ur nørder er i også til de gamle plader
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Elsker når ure kommer med en historie