04-03-2019, 02:04 PM
|
Sportsur fra Urban Jürgensen?
|
|
04-03-2019, 02:23 PM
Slet ikke mig. En lidt sjov blanding af sport og dress efter min mening. Men måske det vokser med en?
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
04-03-2019, 02:38 PM
Det kan da være man kan vende sig til den, men ca 162000 kr for den "billige" model?. Der kunne jeg godt forvente noget, der skilte sig lidt ud. Det skal konkurrere med PP og AP, som begge har nogle ret fancy designs. I mine øjne har f.eks. Bulgari Octa eller Piaget Polo har da lidt mere at byde på I den konkurrence.
04-03-2019, 02:40 PM
Wow for en nedtur!!! Enig med Kim det er en blanding af alt muligt. Dress ur med sportslænke så har vi set det med.
04-03-2019, 04:11 PM
Her er en artikel med lidt flere billeder
https://monochrome-watches.com/hands-on-...ion-price/ Min puls er uændret ift. før jeg læste artiklen. Pænt og nydeligt, men mangler måske lidt kant? Men de slipper dog bedre fra deres nytænkning end AP gjorde med 11:59...synes jeg. Claus Sent from my iPad using Tapatalk
04-03-2019, 04:31 PM
nu er jeg ikke lige i målgruppen for UB, men er alligevel lidt skuffet over designet. Jeg er tiltalt af lænken men selve uret er blaaaa...
04-03-2019, 04:32 PM
Lidt dress sports ur er det da man kan svømme med det, men skulle det være et rigtigt sportsur burde det have en chronograph synes jeg.
04-03-2019, 04:41 PM
Enig pulsen kom heller ikke op her, men det gør den generelt heller ikke over deres andre ure. Så det passer nok ind.
Jeg kan dog godt se at sammenlignet med deres andre modeller er det et sports ur. Det har lænke, ingen tal som index, skeletrerede visere. I forhold til andre brands er det dog et dress sports ur. Sendt fra min H4113 med Tapatalk
04-03-2019, 04:57 PM
Jeg synes det er flot, især lænken har et interessant design.
Men ikke lige hvad jeg havde forventet, omend det da er billigere end et Nautilus.
04-03-2019, 05:39 PM
Det er altid svært at bedømme når man kun ser billeder og tror faktisk at uret er rigtig flot hvis man ser det live. Er ret vild med urets visere og den lille timeviser er da meget speciel, så måske derfor. Ikke så vild med lænken, men tror det som sagt skal ses og bæres, så vinder det ved nærmere bekendskab.
Farven er ret så kedelig sådan umiddelbar at vurderer, men med en hvid skive eller silverdial, slet ikke så dårlig. Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)