03-03-2019, 07:59 PM
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
|
DAGENS UR
|
|
03-03-2019, 07:59 PM
Med venlig hilsen Michael
03-03-2019, 09:10 PM
03-03-2019, 09:22 PM
Nysgerrighed. Er rigtig glad for uret, men der er såååå mange spændende derude.
Nu ser vi, har ikke travlt med at sende det videre, og ender jo nok med at jeg beholder det.
04-03-2019, 10:04 AM
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
04-03-2019, 11:30 AM
Astron og her kan man se den semi-automatiske indstilling. Beklager billedekvaliteten - jeg sidder i en engelsk taxa :-). Sekundviseren viser antallet af satelitter, som uret fanger - derfor prøver jeg at flytte uret tættere på vinduet. Det lykkes til sidst og så kører sekundviseren hen på 4-markering på UTC ringen - der står et lille Y. Hvis den fejler, så kører den ned lille før 10-markeringen. Der står et lille N.
Først video upload, så jeg håber det virker :-) Sent from my iPhone using Tapatalk
04-03-2019, 11:40 AM
Fik vist smidt videoen rigtigt ind nu :-)
04-03-2019, 02:45 PM
Så fik jeg et sprit nyt ur i dag. Et ur jeg længe har ønsket mig, og nu skulle det være. En skøn dag
![]() ![]() Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk Mvh Henrik A
Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
04-03-2019, 02:54 PM
Nyt ur er altid = skøn dag :-)
Tillykke med et rigtig fint Explorer i en super størrelse. 42mm er PERFEKT. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
04-03-2019, 03:10 PM
Tak Kim. 42mm er perfekt til mig, især med et håndled af de lidt større (20cm)
Jeg har overvejet længe om jeg skulle slå til nu, eller vente til efter baselworld. Jeg valgt at købe nu, da jeg jo netop et vild med den, som den er nu. Kommer der en ny model, kan jeg højest sandsynligt ikke få fat i den alligevel, og måske slet ikke til under vejledende udsalgspris. Så alt i alt, tror jeg at jeg har valgt rigtigt, ved at købe nu:-) Jeg har stort set solgt alt andet nu, og er nu igen en "one watch guy". Jeg må bare erkende, at uanset hvor mange andre ure jeg har, går jeg alt kun med det samme på hånden, nemlig den jeg syntes bedst om. Så nu tager jeg en puster ren ur-messigt, så må jeg se om der om et par år, kommer en sub til "samlingen":-) Mvh Henrik A
Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
04-03-2019, 03:33 PM
(04-03-2019, 03:10 PM)Henrik A Skrev: Så nu tager jeg en puster ren ur-messigt Uh, der har jeg været mange gange. Uanset hvor "langt" jeg kommer fra urene med andre interesser og når jeg bare general bliver mæt, så vender det altid tilbage Jeg har heller ikke det mindste handled i klassen og 42mm er mit absolutte "sweetspot" Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|