DAGENS UR
Pyha, den er superfed selvom den er lidt buttet. Og som du beskriver skiven med markørerne samt visere. Virkeligt veludført Icon_drool  Jeg har også set en blå skive, vist i samme udførsel som din. Savle savle. Fornemmer Grand Seiko godt kunne gå hen og blive et drømme ur. Nu er jeg lidt oppe i årene, og synet er ikke så skarpt længere Icon_mad så måske man bare skulle indbetale lidt ekstra på pensionen Icon_e_biggrin1 . Tak for dine billeder og tanker.
Svar
Har en lille Citizen på i dagİmage

via tapatalk
[-]
  • Larsb, tg
Svar
Denne hvide perle:

İmage
[-]
  • KOP, Larsb, Miwes
Svar
Dagens ur på tur

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • doxa300, Larsb, pbr
Svar
@miwes
Hvor er du henne? Det ligner en omgang trawlere
Svar
En tur rundt ved havnen i Fredericia og du kan se lidt panorama fotos fra dagen.

https://photos.app.goo.gl/CekFsuMwqsQGeFyr9
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • MichaelA
Svar
İmage
[-]
  • Larsb, Stensbjerg
Svar
(16-02-2019, 12:39 AM)KOP Skrev: Pyha, den er superfed selvom den er lidt buttet. Og som du beskriver skiven med markørerne samt visere. Virkeligt veludført Icon_drool  Jeg har også set en blå skive, vist i samme udførsel som din. Savle savle. Fornemmer Grand Seiko godt kunne gå hen og blive et drømme ur. Nu er jeg lidt oppe i årene, og synet er ikke så skarpt længere Icon_mad så måske man bare skulle indbetale lidt ekstra på pensionen Icon_e_biggrin1 . Tak for dine billeder og tanker.
Velbekomme da Den blå version er også virkelig fed, den står også på min (lange) ønskeliste. Ja pensionopsparing er nok det fornuftige valg, men ure er nu sjovere

Nåh ja det blev så en dag mere med GS i dag
İmage
İmage
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • cfnissen, HUM, KOP, Larsb, Møller
Svar
İmage

The King retur til Kina efter en travl uge i Rusland Danmark og Sverige.

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Larsb, Møller, phrede
Svar
Speedy i dag

İmage
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)