Speedmaster på en Oyster lænke
Så for noget tid en video af en som skiftede lænken på sin Speedmaster pro med en Oyster lænke. Jeg ville forsøge samme swap I dag, men min Oyster lænke er til Lugholes og har derfor ingen udskæring og det ville være umuligt at få den af igen

Jeg kunne godt tænke mig en Speedmaster lænke som var mindre skindende.

İmage

via tapatalk
Svar
Jeg har lige bestilt en 1171 med 633 endestykker til mit ST1. Det er ikke en Oisterlænke, men den er børstet over det hele. Og så er den lidt "blikagtig" som de ældre Rolex lænker, hvilket jeg godt kan lide, da det giver lidt vintage fornemmelse og passer super til ST1.

Jeg har længe været i tvivl, men efter jeg mødte en som bar den kombination og jeg fik prøvet det på armen, var jeg nød til at få bestilt :-)

Så er det bare at vente et par uger :-)

İmage

İmage
[-]
  • MSkytte, p.sebastian, pbr
Svar
Hvor har du købt og til hvilken pris? Den er virkelig lækker til Speedmaster!
Svar
Bestilt via Omega. Hvilken som helst AD kan hjælpe dig - både med pris, bestilling og evt. montering :-)
[-]
  • MSkytte
Svar
Jeg kører med 1450 lænke på mit Speedmaster.

100% børstet

Er meget glad for den lænke / løsning

İmage
Mvh Kim 
Svar
1450 er også super fed.
Svar
Ja, satme nogle fede lænker til Speedy.
Hvad er forskellen på 1171 og 1450 ?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
1450 har "solid endlinks/solid links" hvor 1171 har hule "links" og foldede "endlinks" hvilket betyder at 1171 har mere vintage fornemmelse (som de gamle Rolex lænker) hvor 1450 føles nyere og er mere solid.

1450 er udgået, dyrere og svær at finde. 1171 kan stadig købes fra ny og har kunnet i mange år.

Jeg har som tidligere nævnt i tråden bestilt en helt ny 1171 fra Omega, som jeg går og venter på. Jeg kan godt lide vintage fornemmelsen, da jeg synes det passer godt til ST1 med sin matte skive og lünnette med gråligt skær.
Svar
Ahh yes, nu toner det frem.
Det er ret skægt som de ældre lænker er mere populære og IMHO mere klædelige...
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
(16-02-2019, 01:15 PM)KimT Skrev: Jeg har lige bestilt en 1171 med 633 endestykker til mit ST1. Det er ikke en Oisterlænke, men den er børstet over det hele. Og så er den lidt "blikagtig" som de ældre Rolex lænker, hvilket jeg godt kan lide, da det giver lidt vintage fornemmelse og passer super til ST1.

İmage

Glæder mig til en dag hands on og lure lidt på den kombi da jeg selv har tænkt over det flere gange!  Icon_Up

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)