Eterna
İmage
Gammelt hæderkronet mærke, hvoraf selveste ETA udspringer. På det sidste lader det til, at heller ikke Eterna har adgang til at købe ETA-værker, siden de bl.a. er begyndt at bruge Selitta i nogle af deres modeller?
Denne er dog in-house, med en gangreserve på 65 timer, og så er kassen af bronze, med de muligheder det giver for at skifte ham....
Hvad synes folket?
Svar
Lækkert ur, er helt vild med skiven

via tapatalk
Svar
Jeg er vild med den, det eneste der ikke dur for mig er størrelsen.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
Super flot og enig med p.sebatian i at skiven er virkelig flot. Jeg kender ikke uret som sådan, hvad er størrelsen?
Svar
Syntes virkelig Eterna har mange fede modeller! Og den der hører til dem

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
KimT: uret er på 44 mm, det er lavet i 300 ex.... Jeg trykkede på knappen, og uret skulle gerne komme mandag. Har aldrig haft et ur i bronze, og tænker jeg vil "hærge" det for vildt, hvad angår patinering. Det skal nok blive sjovt, og jo, jeg poster.... (Jeg har været "lukket ude" fra forum ca 5 mdr, mit log-in virkede ikke, og jeg fik ikke svar fra admin, så har kun kigget lidt ind som gæst..) men nu skal jeg nok være tilstede!
[-]
  • Avantismo, Jens, tg
Svar
Det lyder mærkeligt da det er mig der er admin og jeg har ikke modtaget nogle beskeder (jeg plejer at svare hurtigt) Hvis der er noget en anden gang skal du bare tage fat i mig.
Svar
Tjek!
Svar
Så er det forhåbentlig i morgen. Jeg glæder mig til lidt billeder :-)
Svar
flot ur - kan du give en forklaring på drejekransen?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)