Værktøj til fremtidigt Seiko mod!
Hej urtosser!

Jeg ville egentligt bare dele, at jeg har modtaget noget af det værktøj jeg skal bruge til mit fremtidige seiko mod.

Jeg har tænkt mig at skifte værk i mit seiko skx009, til et NH36 hacking & winding.

Værktøjet er fra H&S UK tools. God kvalitet syntes jeg, til en fair pris.

God søndag!

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
ser fint ud Icon_smil gider du evt. at komme med noget mere input, når du har brugt sættet? om det rent faktisk er brugbart :) mvh
enjoy life - live it  Icon_hjerte
Svar
Spændende. Det kunne være fedt hvis du tog os med på turen (billedmæssigt) :-)
[-]
  • Jens
Svar
Det er fedt, du må endelig dele hvordan du laver om i tingene.
Jeg har på fornemmelsen at efter vi er en flok der skal på "skrue kursus" kommer vi til at se mere til sådan noget på forummet.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • Jens
Svar
Det vil jeg med glæde. Jeg mangler dog nogle ret grundlæggende stumper før jeg kan gå i gang, nemlig det nye værk  Icon_smil 

Jeg skal nok smide indput omkring værktøjets brugbarhed, og generelle ændringer på uret.
[-]
  • Jens
Svar
Jeg har også det sæt, men skrutrækkerne er ikke gode. Jeg skal have bestilt nogle nye.
Ellers et fint starter sæt
Svar
Fedt sæt, glæder mig til at følge dit projekt!

via tapatalk
Svar
SÅ skete der noget, i dag ankom NH36 værket som skal erstatte det oprindelige.

Min umiddelbare vurdering af det er positiv. Nu mangler jeg bare at modtage den nye urskive og to stykker værktøj samt en ny krone.

Her er lidt stemningsbilleder.

İmageİmage
[-]
  • Jens, KimT, onkeldunkel
Svar
Her til aften besluttede jeg mig at starte projektet, og skifte glasset i uret.

Jeg fik forleden leveret det nye glas, som er et Double Dome saphire crystal, med clear AR.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Succes!

Snart skal der skiftes værk.

Værktøjet jeg tidligere har vist billeder af fungere godt, det er ikke prima kvalitet men gør jobbet super.

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Jens, Larsb, MichaelA, tg
Svar
Gode billeder. Jeg sætter mere pris på det efter selv at have prøvet det i søndags.

Jeg kunne godt blive fristet, til at prøve

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)