Favoritten - del 1 - Omega (ny leg)
Mit eget :D

Ville have et Speedmaster... Men dato og 44 mm. ville jeg have... Og så var der ikke andre muligheder... Men det var den rigtige for mig..

311.30.44.50.01.001

İmage
[-]
  • cfnissen, doxa300, KimT, Larsb
Svar
Den oprindelige Ploprof 600 på mesh lænke. Den kommer forhåbentlig i samlingen på et tidspunkt. Men priserne er god nok stukket af. Icon_head
[-]
  • cfnissen, KimT, Larsb
Svar
Speedmaster  Icon_party 

Har kun disse to  Icon_e_biggrin1

İmage

İmage
[-]
Svar
Speedmaster Broad Arrow. Er den der har fået mest arm tid her i december. İmage
Mvh. PHO
[-]
Svar
Speedy - “From the moon to mars”

Jeg har aldrig haft uret mellem hænderne, men det skal ejes på et givent tidspunkt.
[-]
  • cfnissen, KimT, Larsb
Svar
Melder mig klart under Speedmaster fanerne Icon_Up

Her min egen klassiske professional model med plexiglas fra 2007 - mit allerførste "rigtige" mekaniske ur Icon_blink

İmage
[-]
  • cfnissen, KimT, Larsb
Svar
Jeg nævnte også selv Speedmasteren, men jeg synes nu ikke, at de gamle Seamasters fra 50erne og 60erne, som TDN og Baun i sin tid excellerede i, fortjener at blive glemt. De repræsenterer for mig “ærkeuret” og i gamle dage trykkede jeg ofte næsen flad på Mølbaks vindue. Jeg købte aldrig et, men synes stadig, det er et nobelt ur, der holder stilmæssigt efter 50+ år og de tikker videre..
Mvh Jens
Svar
Jeg har længe været fascineret af Railmaster 2914. Har overvejet om man skulle købe "genoptrykket" fra trilogien, da 2914 ikke er til at komme i nærheden af for rimelige penge længere.

İmage

via tapatalk
Svar
(29-12-2018, 09:40 PM)jk Skrev: Det må selvfølgelig være Speedmasteren med den originale cal. 321 her i versionen ref. 145.012 fra 1968. Oprindelig solgt til Sydafrika.
JKİmage

Sent from my iPad using Tapatalk

Lækkert! Hvilken rem har du på?
Svar
Her bliver favoritten også Speedmaster, dog i Gemini udgaven med den flotte blå skive.

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)