Så er årets sidste ur (måske) på vej...
Fedt - jeg er lige 10 år længere fremme :-). Hvilket JLC er det du har kig på? 

Og nej, bytte er OVERHOVEDET ikke det samme som et køb :-)

(21-12-2018, 12:38 PM)p.sebastian Skrev: Det er aldrig rart at skulle realisere sine drømme med salg.. Jeg er også ved at spare sammen til en Perpetual fra JLC men har stadig 3,5 år at spare op i (min 40 års til mig selv). Jeg har så besluttet at ikke at købe andre ure ind til da. Jeg går og overvejer at bytte lidt, så er det jo teknisk set ikke et køb.:-)

Tak - jeg er selv virkelig spændt på at se det live - jeg har aldrig set/prøvet et Astron i virkeligheden. Jeg tror desværre ikke det når det til den 24. - det har dog lige forladt Milano :-)

(21-12-2018, 12:53 PM)Henrik A Skrev: Fedt Seiko du har på vej der glæder mig til billeder, håber du når at få den inden d24dec. Har selv et Bulova måneur på vej, hvis jeg er heldig kommer den i dag, men man ved jo aldrig med juleposten, forsinkelser forkommer jo på denne tid.
Svar
Jeg har udset mig jlc master ultra thin perpetual i hvidguld eller stålİmage

via tapatalk
Svar
Tak - jeg er spændt på at høre mere om hvad du har på vej  Icon_smil. Det næstbedste er når andre får nye ure - det er dog et tveægget sværd, da man så selv får endnu mere lyst til at købe nyt ur  Icon_e_biggrin1

(21-12-2018, 06:51 PM)Avantismo Skrev: Tillykke.

Et Seiko Astron er bare fedt og lækkert.  Icon_Up

Her har jeg måske også et allersidste ur på vej hjem...

Fortsættelse følger.

Det er også et vanvittigt flot ur. Jeg har det her på min Huskeseddel på Chrono24 - det er altså også et fint JLC :-)

https://www.chrono24.dk/jaegerlecoultre/...299744.htm

(21-12-2018, 10:42 PM)p.sebastian Skrev: Jeg har udset mig jlc master ultra thin perpetual i hvidguld eller stål

via tapatalk
[-]
  • p.sebastian
Svar
Den er også virkelig fed..

via tapatalk
Svar
(21-12-2018, 10:42 PM)p.sebastian Skrev: Jeg har udset mig jlc master ultra thin perpetual i hvidguld eller stål

Uh, der er jeg med dig. Jeg prøvede det for noget tid siden og var helt solgt.
Svar
Så blev pakken hentet og jeg fik afleveret de tomme Pepsi Max flasker :-)

İmage

Mere følger senere :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • aammat, cfnissen
Svar
Pepsi Max..... en af mine største laster. Jeg tror også snart jeg har flasker nok i garagen til et nyt ur.
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Haha - det må være en urtosse ting :-). Det er også min ubetingede største last. Miwes drikker da også Pepsi Max og jeg husker en anden herinde, som fik dem leveret på paller :-)
(28-12-2018, 03:00 PM)KimT Skrev: Pepsi Max..... en af mine største laster. Jeg tror også snart jeg har flasker nok i garagen til et nyt ur.
Svar
Kaffe! Og øl fra mikro bryggerier om jeg må be' Icon_party
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Så blev det pakket ud og det var faktisk det ur jeg havde håbet på/forventet :-). Her et par hurtige wrist shots og et enkelt lume shot - mere følger.

İmage

Lynetten skifter, ligesom på den blå model, farve efter lyset/vinklen.

İmage

Seiko LumiBrite er altså i orden :-)

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)