11-12-2018, 08:09 PM
Hej alle
Jeg har lige en lille bøn
Mange vælger at citere det ovenstående/forudgående indlæg når de svarer i en tråd og det gør tit trådende meget uoverskuelige med bunkevis af citeringer efter hinanden. Jeg tilpasser/sletter tit unødvendige citeringer i indlæg og tænker derfor jeg lige vil komme med et lille hint om de to måder hvorpå man kan svare på et indlæg (med og uden citat)
Jeg er med på at det tit er relevant med en citering, men lige så tit er det ikke
Det er i øvrigt også muligt at redigere i en citering, da den vil vises i det tekstfelt hvori man selv skriver sin tekst. Det kan være smart, hvis man ønsker at svare på en del af et langt indlæg og gerne vil undgå at hele indlægget og evt. mange billeder kommer med igen.
Bruger du forummet via en webbrowser, ser mulighederne således ud.

Bruger du forummet via Tapatalk, er mulighederne således.
Jeg har lige en lille bøn
Mange vælger at citere det ovenstående/forudgående indlæg når de svarer i en tråd og det gør tit trådende meget uoverskuelige med bunkevis af citeringer efter hinanden. Jeg tilpasser/sletter tit unødvendige citeringer i indlæg og tænker derfor jeg lige vil komme med et lille hint om de to måder hvorpå man kan svare på et indlæg (med og uden citat)
Jeg er med på at det tit er relevant med en citering, men lige så tit er det ikke
Bruger du forummet via en webbrowser, ser mulighederne således ud.

Bruger du forummet via Tapatalk, er mulighederne således.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)