Så er der også guld på vej til mig...
Tillykke med guld Seiko..me like Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(27-11-2018, 12:01 AM)MichaelA Skrev: Seiko har vildt god lumen, men er remmen ikke noget skrammel? Dem har jeg ikke de bedste erfaringer med.

De nye Turtles bliver leveret med en super komfortabel og blød silikonerem, der er lysår bedre end de gamle stive gummiremme  Icon_Up

Også tillykke med uret herfra  Icon_party
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Mange tak skal i have og mht. gummiremmen, så har jeg ikke så meget at sammenligne med, men det virker faktisk noget blødere/mere lækker end den jeg har til mit JLC Master Compressor. Seiko remmen er silkeblød og har en virkelig lækker overflade :-). Dertil kommer spændet og holderen til remmen - de er også lækkert udført. I det hele taget synes jeg, at man får utrolig meget for pengene! Lumen er i en klasse for sig - ingen af mine andre (meget dyrere) ure har en lumen der bare minder og Seiko'ens.
Svar
Tillykke med guldet Enig mht. at det er en lækker blød silikone rem Det eneste jeg syntes er lidt træls er længden på den... Men den skal jo selvfølgelig også kunne nå uden om armen inkl. dykkerdragten
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Takker - din er også superflot. Det var en på DBA til 4.500 på et tidspunkt (og det er vist pænt billigt), men den forsvandt også hurtigt. Og ja, remmen er lidt lang :-)
(27-11-2018, 01:59 PM)BadHamster Skrev: Tillykke med guldet Enig mht. at det er en lækker blød silikone rem Det eneste jeg syntes er lidt træls er længden på den... Men den skal jo selvfølgelig også kunne nå uden om armen inkl. dykkerdragten
İmage
Svar
Mange tak Icon_smil Man får helt lyst til at få fat i en "skildpadde familie" Icon_diver

Det lyder billigt nok, i hvert fald sammenlignet med chrono24. Jeg købte mit på tilbud (ift vejl. DK pris) ved den lokale urmager, så jeg brokker mig ikke Icon_e_biggrin1
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Selv tak og ja, det gør man - jeg forstår godt manges fascination af Seiko, specielt value for money og så laver de jo ekstremt mange forskellige modeller. Som postet i en anden tråd, så har den her forhandler mange fine :-) https://www.chrono24.dk/search/index.htm...earch=true

(27-11-2018, 02:41 PM)BadHamster Skrev: Mange tak Icon_smil Man får helt lyst til at få fat i en "skildpadde familie" Icon_diver

Det lyder billigt nok, i hvert fald sammenlignet med chrono24. Jeg købte mit på tilbud (ift vejl. DK pris) ved den lokale urmager, så jeg brokker mig ikke  Icon_e_biggrin1
Svar
Nu har jeg så lige fundet julegaven til mig selv - all-in på guld :-)

https://www.strapcode.com/collections/fo...l20-bfg045

İmage
Svar
Super fedt

Jeg har også kig på en Strapcode lænke til mit, men har ikke lige taget springet endnu...
İmage

Fortæl meget gerne om kvaliteten af lænken når du får den

Sent from my iPad using Tapatalk
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
(29-11-2018, 11:42 PM)BadHamster Skrev: Super fedt

Jeg har også kig på en Strapcode lænke til mit......

Fortæl meget gerne om kvaliteten af lænken når du får den

Sent from my iPad using Tapatalk

Jeg har haft en Super Oyster lænke fra dem til mit Turtle og har nu en Angus Jubilee på vej !!

Deres lænker og låse er af super kvalitet !!!

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)