Double wristing - anyone?
#11
Dagens ure
İmage

Jeg har haft AW S4 på højre arm siden det kom på gaden - det krævede dog lidt tilvænning F.eks. bumpede jeg det ind i alting da jeg ikke var vandt til ur på den arm, men nu har jeg vænnet mig til det...

Jeg har også fået en del kommentarer, men det må man tage med
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#12
Fedt Icon_party
[-]
  • BadHamster
Svar
#13
Det er i virkeligheden slet ikke Double wristing. Apple Watch er ikke et rigtigt ur Icon_rul
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen, Jens, MichaelA
Svar
#14
Der er sku for mange der hører Hodinkee Radio :)

“Det bliver et nej herfra”. Ikke fordi det ikke er cool med gadgets ej heller fordi to “ure” er overkill, men mere fordi jeg ikke ville forstyrres af de skide gadgets.

Jeg tror personligt at jeg ville blive topstresset af endnu en dims der ville have min opmærksomhed, og de trænings/sundhedsfeatures tror jeg ikke giver præcis nok info til at det batter.

Nope - den tid du kommer til at bruge på at opdaterer / synkronisere / konfigurere vil være bedre brugt på en tur i skoven. Der kan man sidde op ad et træ, nyde det sagte tik-tok fra sit ur, inden man sætter sit headset på og lytter til Hodinkee radio
[-]
  • cfnissen, Larsb, Miwes
Svar
#15
Der er jo mange måder at doublewriste på ;-)

İmage


Her får Reversoen mulighed for at vise bagsiden frem når nu SwatchxHodinkee tager sig af tidsvisning.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Larsb
Svar
#16
Der er lidt begyndende Nicolas Hayek over det. Icon_rul
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen
Svar
#17
Sinn laver en rem der kan være både/og:

https://monochrome-watches.com/really-wa...ap-system/
[-]
  • cfnissen
Svar
#18
Jeg tror i hvert fald det ikke gaver at gøre sig til dommer :-)

Vi bestemmer jo selv i denne verden, om det er dobbelt ure, homage og andet. Personligt vil jeg ikke kunne have to ure på, da jeg ikke kan se meningen, men spørg Mads C. Han har altid gjort det og er fløjtende ligeglad hvad andre tænker :-) Så også Maradona gøre det samme med ens ure, et sat til klokken i hjemmelandet og et hvor han var! - det kan måske godt give mening alligevel!

Jeg bevæger mig selv i cykelsporten og her er det jo nærmest latterligt hvad man ikke må, men hvem har egentlig defineret de regler - en flok danske cykelryttere som alle har løjet for åben skærm, men som alligevel kan spille "gud".
Svar
#19
(13-11-2018, 09:33 PM)Appleboy Skrev: .......men spørg Mads C. Han har altid gjort det og er fløjtende ligeglad hvad andre tænker :-)

Jeg har meget respekt for folk som kan efterleve det 100% (det kan jeg desværre ikke altid selv må jeg indrømme) og så er han i øvrigt en super flink fyr. Jeg talte lidt med ham til et mc træf for nylig og snuppede lige dette billede, som passer fint i tråden her :-)

İmage
Svar
#20
(13-11-2018, 09:39 PM)KimT Skrev: İmage

Endda samme remme som matcher jakken  Icon_not Icon_not
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)