Sjov at viserne måske ikke helt er dig, jeg syntes lige nøjagtigt at de er med til at give urets sit dna, og er efter min mening da total fede
Men sidder tilbage med en fornemmelse om uret overhovedet der dig? Jeg tænker på viserne, lumen, lyden når du drejer kransen og lænken. Mange store hurtels at kommer over, inden du måske rigtigt forelsker dig i den?
(10-11-2018, 12:20 PM)Henrik A Skrev: Hej Michael.
Sjov at viserne måske ikke helt er dig, jeg syntes lige nøjagtigt at de er med til at give urets sit dna, og er efter min mening da total fede
Men sidder tilbage med en fornemmelse om uret overhovedet der dig? Jeg tænker på viserne, lumen, lyden når du drejer kransen og lænken. Mange store hurtels at kommer over, inden du måske rigtigt forelsker dig i den?
Jeg har ikke den store karakterbog oppe...det lyder ikke sådan, men den endelige dom er endnu ikke fældet over klokken og det er set før at forelskelsen er kommet henover tid.
Jeg har godt set den og det er rigtig nok ændret, men desværre banker der et Swiss Sellita caliber SW200-1 i uret, og ikke et dårlig ord om det, men for mig var det vigtigt at mit første Eterna skulle være med ETA, så selv om jeg måske er lidt hård ved uret, så tror jeg at det er det rigtige køb trods alt.