Tal mig fra det.....
(07-11-2018, 09:46 PM)KimT Skrev: Så kom frisk med gode argumenter imod dette ur ;-)

Nej jeg vil ej Icon_lol
[-]
  • KimT
Svar
Kim, hvis du har mulighed for det, synes jeg du skal kigge nærmere på Bathyscaphe med blå skive/lünette og keramisk kasse. Den er efter min mening lige i skabet.
Med venlig hilsen
Kristopher Fjeldgaard
FineTime

http://www.finetime.dk
http://www.facebook.com/finetimedk
http://www.instagram.com/finetimedk#

Salg, bytte, køb og kommission af brugte luksus-ure
[-]
  • KimT
Svar
(08-11-2018, 08:30 PM)ultoman Skrev: At ligge de (fede) billeder op, og så samtidig sige det er flottere IRL, gør det umuligt at argumentere imod.
Lige som cykelsporten går meget op i tidligere bedrifter, legender, historiefortællinger.
Så syntes jeg at man kan trække mange paralleller til ure.
Derfor vil et sådan ur som du har fat i det, allerede fra start være foran på point :)
Eneste lille punkt jeg har er viserne som jeg ikke er helt afklaret med. Når det så er sagt, så er jeg sikker på jeg efter et par dage med uret på armen, ville have glemt alt om dem, og istedet have et dejligt smil på hver gang jeg kigger på det.
Skiven ser super fed ud!
Glæder mig til at se wristshots ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, historien omkring Fifty Fathoms og Fifty Fathoms Bathyscaphe er rigtig fin. Viserenes form kan jeg rigtig godt lide, så det er ikke et problem for mig :-)

Og så er det virkelig nemt at se tiden (hurtigt) på, hvilket jo er meget cool nu det er et ur ;-)
[-]
  • cfnissen
Svar
(09-11-2018, 12:40 AM)FineTime /Kristopher Skrev: Kim, hvis du har mulighed for det, synes jeg du skal kigge nærmere på Bathyscaphe med blå skive/lünette og keramisk kasse. Den er efter min mening lige i skabet.
Ja, det er et fedt ur, men den blå er ikke lige mig, da jeg synes det er FOR blåt hvis du forstår. Og ydermere har jeg et issue med keramiske kasser, som jeg ikke rigtig kan komme over. Så jeg skal holde mig til stål eller titanium.
Svar
(08-11-2018, 03:37 PM)KimT Skrev: Et spørgsmål mere (så nemt slipper i ikke Icon_lol ).

Flere siger "go for it" men hvad nu hvis det var på bekostning af Omega ST1?

Jeg ved ikke rigtig om jeg vil have så mange penge i ure som tidligere, hvilket betyder at både en supplering og en evt. udskiftning er med i overvejelserne. Jeg elsker Omega´et og har egentlig ikke forstillet mig at det skulle nogen vegne, men så alligevel??? Icon_head

Hvis ST1 var mit eneste ur så ville det blive et NEJ TAK til at skifte den ud med den BP selvom jeg synes BP'en er et lækkert ur! 

Skal du alligevel af med den så giv mig et bip - jeg har ikke nok af dem i forvejen...  Icon_sign

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • KimT, onkeldunkel
Svar
(09-11-2018, 08:46 AM)gmt-geek Skrev: Skal du alligevel af med den så giv mig et bip - jeg har ikke nok af dem i forvejen...  Icon_sign

Men Jon, du er jo vant til at handle ure til gode priser og jeg er for nærig til at sælge under markedspris, så det ville vi alligevel aldrig kunne blive enige om ;-)
Svar
Jeg ved godt det er en helt anden klasse, men det koster også under 1/10 del og det er egentlig meget fedt. Sjovt nok dukkede der lige en reklame for FF op samtidig :-)

İmage

https://wornandwound.com/review/review-d...656-diver/

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
(09-11-2018, 07:05 PM)KimT Skrev:
(09-11-2018, 08:46 AM)gmt-geek Skrev: Skal du alligevel af med den så giv mig et bip - jeg har ikke nok af dem i forvejen...  Icon_sign

Men Jon, du er jo vant til at handle ure til gode priser og jeg er for nærig til at sælge under markedspris, så det ville vi alligevel aldrig kunne blive enige om ;-)

Ja jo - selvfølgelig vil jeg ikke have den til enhver pris....  Icon_blink

Gav en del over listepris for nummer to da jeg nappede den....

-Men hvis du har tænkt dig at bytte den ind så kommer du også til at smide lidt der?

Op til dig selv - du kan jo prøve mig med dit bedste bud hvis den dag kommer....

Jeg ville også skulle se den inden hvis det er da du jo ved jeg er pænt pernippen med mine ure...  Icon_smil

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
(09-11-2018, 08:12 PM)gmt-geek Skrev: -Men hvis du har tænkt dig at bytte den ind så kommer du også til at smide lidt der?

Jeg kan finde BP'eren ubrugt til lige omkring 50k og det er også nogenlunde der markedsprisen ligger på ST, så det burde kunne klares rimelig lige op.

Men jeg er slet ikke afklaret endnu. Jeg ER jo super glad for ST'eren. Det eneste punkt jeg har en anke over, er at det ikke er en dykker. Jeg er tit i vand og det ville være rart hvis mit hverdagsur kunne tåle det.
Svar
(09-11-2018, 08:12 PM)gmt-geek Skrev: Jeg ville også skulle se den inden hvis det er da du jo ved jeg er pænt pernippen med mine ure...  Icon_smil

Ja, det ved jeg ;-)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)