De "sløve" underfora
#11
Der bliver ikke ændret på salgssiden. Hvis det er fordi man kun ønsker at se de private annoncer, klares dette let ved kun at vælge private under "Annoncører" ude til højre i søgefeltet og trykke søg :-)

Og det ville heller ikke ændre på manglende "gang i den" på de andre underfora at ændre på det.

Sendt via Tapatalk
Svar
#12
Det regnede jeg heller ikke med. Jeg kunne bare godt lide den snak der opstod omkring urene. Det eneste ur jeg har købt privat var netop gennem en sådan annonce. Men nok om det. Jeg ved godt jeg kan sortere private og proffer hvis jeg ønsker det - Det er ikke det jeg savner.
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
#13
Jeg er ikke en mikromærke mand men ved jo der er nogen stykker - ville vel regne Torben (Black seal) og til en vis grad Claus T med der - og jeg havde troet, at det var et underforum der ville flyve
At tage det bort behøver bare ikke betyde mindre aktivitet for mikromærker, hvis bare de som kommer med indlæg har mærket med i emne linjen . Helson -osv så er de nemme at finde OG - måske får de meget mere aktivitet, da en del sikkert har udvalgt at læse de tre fire øverste fora - og nu får de pludseligt mikromærkerne frem i primetime på hovedforum - det kan blive udemærket
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#14
Tak for Jeres feedback.

Vi har valgt at fjerne Breitling og Micromærker og alle indlæg er rykket op i hovedforummet.
Man kan altid diskutere om det er godt eller skidt, men JEG tror på at der vil være bedre respons på tråde om disse emner, idet mange flere vil se dem.
Idag kan jeg se på tallene at disse to fora nærmest ikke er besøgt, hvilket er baggrunden for ændringen. Forummet er en levende størrelse og vil/må hele
tiden tilpasse sig til "behovet" hvilket vi prøver efter bedste evne.

Så bare kom igang med Breitling og Micromærkeindlæg i hovedforummet og lad os få hævet interessen for disse spændende ure Icon_e_biggrin1
Svar
#15
KimT Skrev:Tak for Jeres feedback.

Jeg har valgt at fjerne Breitling og Micromærker og alle indlæg er rykket op i hovedforummet.
Man kan altid diskutere om det er godt eller skidt, men JEG tror på at der vil være bedre respons på tråde om disse emner, idet mange flere vil se dem.
Idag kan jeg se på tallene at disse to fora nærmest ikke er besøgt, hvilket er baggrunden for ændringen.Forummet er en levende størrelse og vil/må hele tiden tilpasse sig til "behovet" hvilket vi prøver efter bedste evne.

Icon_+1 Ellers kan et forum meget hurtigt dø hen.
Svar
#16
Det havde nu glædet mig mere hvis man havde fjernet alt den reklame der er i poster......., men det er din beslutning. I min verden et tab, da de skabte bredde.

Go' aften.
Svar
#17
Super, god beslutning. Der skete for lidt..... Bredden bliver bestemt ikke mindre. Indlæggene er der jo stadig. Jeg vil da fortsætte med at ligge links ind af fede mikro mærker....

Torben, der findes en ad blocker der kan fjerne bannere i signature, hvis det er det du helst er fri for....
Svar
#18
Claus Tukjær Skrev:Super, god beslutning. Der skete for lidt..... Bredden bliver bestemt ikke mindre. Indlæggene er der jo stadig. Jeg vil da fortsætte med at ligge links ind af fede mikro mærker....

Torben, der findes en ad blocker der kan fjerne bannere i signature, hvis det er det du helst er fri for....

Den må du gerne sende link til for MAC.
Svar
#19
Kristoffer bruger den....jeg er sikker på at han kan hjælpe dig Icon_e_wink
Han hjælp mig da jeg satte siden op, så jeg kunne se hvordan det så ud, når man brugte den.

Sendt via Tapatalk
Svar
#20
Den her er go [url]"http://safariadblock.com" onclick="window.open(this.href);return false;">http://safariadblock.com[/url]
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: