02-11-2018, 08:10 PM
Jeg er ikke i tvivl om at værkerne er/bliver smurt, men for at være sikker har jeg videresendt dit spørgsmål. Svaret kommer her når jeg hører fra ham.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Kursus (inkl. ur) FULDT BOOKED/UDSOLGT
|
|
02-11-2018, 08:10 PM
Jeg er ikke i tvivl om at værkerne er/bliver smurt, men for at være sikker har jeg videresendt dit spørgsmål. Svaret kommer her når jeg hører fra ham.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
02-11-2018, 08:12 PM
Her kom svaret.
"Ur delene er smurt når i for dem, så det kan gå i mange år. Selve smøringen er for kompliceret at rode med, det vil tage for lang tid og vi når ikke at blive færdige. Derfor er de smurt på forhånd. :-)" Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
02-11-2018, 08:16 PM
Lidt mere fra ham om emnet.
"ST3600 er rigtig nok ikke altid smurt, dette er noget jeg gør før jeg skiller dem ad, så jeg er sikkert på at det kører godt bagefter." Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
02-11-2018, 08:20 PM
Vær i øvrigt opmærksom på at tilmelding i denne tråd er bindende, da jeg ikke vil risikere at stå tilbage med en regning for nogen som er sprunget fra.
Det betyder at når fristen er udløbet om to uger, får i alle en PB med detaljer og der vil også skulle enten betales det hele eller et depositum. Jeg har ikke styr på det helt endnu, men finder ud af det med Christian (urmageren) når der er nok tilmeldte :-) Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
02-11-2018, 08:25 PM
(02-11-2018, 08:20 PM)KimT Skrev: Vær i øvrigt opmærksom på at tilmelding i denne tråd er bindende, da jeg ikke vil risikere at stå tilbage med en regning for nogen som er sprunget fra. Klart, du skal ikke hænge på det. Håber at det bliver til noget, kunne være sååå fedt :-) Sent from my iPhone using Tapatalk Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
02-11-2018, 08:27 PM
(02-11-2018, 08:25 PM)HG Skrev: Klart, du skal ikke hænge på det. Håber at det bliver til noget, kunne være sååå fedt :-) Det skal nok blive til noget. Vi skal bare være mere end seks og vi er allerede 4 :-) Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
02-11-2018, 08:34 PM
Du er på Kim :-)
Tilmeldte indtil videre. KimT TG HG PHO Avantismo Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
02-11-2018, 09:13 PM
Kunne være vildt fedt at deltage, men jeg har desværre eksamener i den periode, så jeg kan derfor ikke deltage. Men i andre må have en god dag
02-11-2018, 11:13 PM
Jeg er også på, det virker spændende
Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|