DAGENS UR
İmage
Mvh Kim 
Svar
"Poor mans Pepsi" !  Icon_blink

Det opmærksomme øje vil lægge mærke til, at jeg har afmonteret "coin edge" lynetten og monteret den originale i stedet for - jeg var blevet lidt træt af den mere "voldsomme" lynette  Icon_cool

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Cd, Larsb, Møller
Svar
Det er jo F1 dag også selvom Magnussen ikke er sponsoreret af IWC :-)

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Cd, Larsb, MichaelA, pbr
Svar
Der skal lidt farve og et hvidt ur til på sådan en grå dag. Nomos Metro.

İmage

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
(27-10-2018, 05:11 PM)onkeldunkel Skrev: Det er jo F1 dag også selvom Magnussen ikke er sponsoreret af IWC :-)

Haas er bl.a. sponsoreret af Richard Mille ............... anyone !???  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hvis vi er oppe i den prisklasse er der mange andre ure jeg hellere ville have - f.eks. denne Lange :-)

İmage

(27-10-2018, 07:00 PM)pbr Skrev:
(27-10-2018, 05:11 PM)onkeldunkel Skrev: Det er jo F1 dag også selvom Magnussen ikke er sponsoreret af IWC :-)

Haas er bl.a. sponsoreret af Richard Mille ............... anyone !???  Icon_blink

[-]
  • pbr, Stensbjerg
Svar
İmage
Svar
Dagens ur er mit nye ML og det er døbt morfar ur af min kone...hun synes det passer fint til sådan en gammel mand som mig og så kan jeg gå med de store ure når jeg har behov for at lege teenager Icon_lol

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Cd, Larsb
Svar
Pepsi Turtle får lidt armtid igen i dag

İmage

/Peter

[-]
  • Cd, Larsb, Møller, phrede
Svar
Her lige et lumen skud af aftenens ur

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Cd, Larsb, MTF, p.sebastian, pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 7 gæst(er)