Claus kom forbi med et par ure
Ikke at det skal være et billigt nyt ur, men jeg kunne ikke lade være med at prøve for kun 1800,- kr Laco flyver ur.
Så kom der et ur tilbage i form af U-BOAT og jeg kan bare ikke lade være  Icon_blink

Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Fin video minder mig lidt om min under 5k "undersøgelse"
Som tydelig viste mig at der masser muligheder for at lave et godt køb,
Jeg havde bla. Også et Archimede flyver ur inde, et utrolig cool ur med super value. Icon_Up

U-Boat forstår jeg ikke, men cool at der er noget til os alle Icon_cool
De har ihvertfald en fan skare der tæller både dig og Anders Agger. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Miwes
Svar
Her følger lidt billeder af de to ure.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Svar
Haha, U-boat er skørt, men fedt!
Svar
U-BOAT er for "tosser" indrømmet og i kategorien designer ure, hvor man ikke finder noget fornuft i konstruktionen og det er sagt ud fra at netop kronen og den ekstra beskyttelse af samme, egentlig er en oplagt mulighed.

Men verden skal jo ikke bestå af kun Rolex og Omega, så når det kommer til min smag af ure, vil der også være plads til de skøre design og her er jeg ret vedholdende  Icon_blink

Skulle jeg søge efter en forklaring på hvorfor jeg elsker disse store og skøre ure, så må det komme fra min passion for design-fænomenet "Steampunk" som jeg blev betaget af tilbage i mine unge dage. Det har aldrig sluppet sit tag i mig og kan sagtens elske de mere "almindelige design" når det kommer til ure, men du kan være sikker på at dukker der noget fantastisk anderledes design op, så har det min fulde opmærksomhed.

Ps. jeg har lige brug for lidt hjælp omkring den rem der sidder på U-BOAT (se billederne) det er ikke som jeg vurderer det en original rem og er faktisk også i tvivl omkring materialet...tror ikke det er læder men et eller andet kunststof ??
På remmen står der "VERA PELLE" og det bliver jeg ikke så meget klogere på....er der nogen af jer som kan sige noget om remmen. Jeg synes at valget er helt rigtig når det kommer til design og det passer fint til  uret IMØ , men sigter efter at finde en ny elelr brugt rem i ægte læder til uret, altså i stil med den viste. Længderne skal være nogenlunde som følgende.

Den med spænde 80-90 mm og den med huller 125-130 mm

Svar
Lyder som om du er i målgruppen for et RM Icon_cool
Svar
(21-09-2018, 07:01 PM)MichaelA Skrev: Lyder som om du er i målgruppen for et RM  Icon_cool

Helt sikkert men hvorfor skal det være så dyrt  Icon_blink

Svar
Hvis ikke lige det var en læderrem du søgte, burde du prøve en fra Erikas NM strap. Den fåes i 23mm og hun syer dem efter mål. De er elastiske og en drøm at gå med. Farver og materiale på spænde efter dit valg. Om de passer til uret eller om det skal være læder, lader jeg dig bestemme, men vil blot lige anbefale remmene:-)

Ps tillykke med urene:-)
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • Miwes
Svar
Hej Henrik

Takker for dit forslag og kender ikke disse remme, men det skal være læder til et U-BOAT Icon_Up

Jeg har faktisk aldrig set et U-BOAT med andet end læder ??

[-]
  • Henrik A
Svar
Den Laco er fed Icon_Up
Mvh
Morten
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)