U-BOAT er for "tosser" indrømmet og i kategorien designer ure, hvor man ikke finder noget fornuft i konstruktionen og det er sagt ud fra at netop kronen og den ekstra beskyttelse af samme, egentlig er en oplagt mulighed.
Men verden skal jo ikke bestå af kun Rolex og Omega, så når det kommer til min smag af ure, vil der også være plads til de skøre design og her er jeg ret vedholdende
Skulle jeg søge efter en forklaring på hvorfor jeg elsker disse store og skøre ure, så må det komme fra min passion for design-fænomenet "Steampunk" som jeg blev betaget af tilbage i mine unge dage. Det har aldrig sluppet sit tag i mig og kan sagtens elske de mere "almindelige design" når det kommer til ure, men du kan være sikker på at dukker der noget fantastisk anderledes design op, så har det min fulde opmærksomhed.
Ps. jeg har lige brug for lidt hjælp omkring den rem der sidder på U-BOAT (se billederne) det er ikke som jeg vurderer det en original rem og er faktisk også i tvivl omkring materialet...tror ikke det er læder men et eller andet kunststof ??
På remmen står der "VERA PELLE" og det bliver jeg ikke så meget klogere på....er der nogen af jer som kan sige noget om remmen. Jeg synes at valget er helt rigtig når det kommer til design og det passer fint til uret IMØ , men sigter efter at finde en ny elelr brugt rem i ægte læder til uret, altså i stil med den viste. Længderne skal være nogenlunde som følgende.
Den med spænde 80-90 mm og den med huller 125-130 mm