Kaffe, créma og ure !
İmage
Mvh Kim 
[-]
  • BadHamster, HG, KristianK, pbr
Svar
İmage
Mvh Kim 
[-]
  • Claus Tukjær, pbr
Svar
Det ville være en skam, hvis denne tråd gik død - derfor endnu et foto af mit ur fra i dag  Icon_blink

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Vi er nogle få der holder gang i tråden ;)

İmage
Mvh Kim 
Svar
Jeg drikker ikke kaffe, så jeg kan ikke hjælpe Icon_e_biggrin1
[-]
  • Avantismo
Svar
Billede fra i går.
Iskaffe

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • pbr
Svar
(19-09-2018, 04:15 PM)KimT Skrev: Jeg drikker ikke kaffe, så jeg kan ikke hjælpe Icon_e_biggrin1

En varm kop cacao/chokolade ville også til nøds kunne accepteres, hvis det var rammen for et fedt billede af et ur !  Icon_Up
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Der er dejligt cremet skum på mange øl.... Siger det bare  Icon_sign
Mvh Kim 
Svar
Kompromissøgende, løsningsorienteret, øje på bolden og inkluderende - sådan skal det være  Icon_lol

(19-09-2018, 08:50 PM)Avantismo Skrev: Der er dejligt cremet skum på mange øl.... Siger det bare  Icon_sign
Svar
(19-09-2018, 08:50 PM)Avantismo Skrev: Der er dejligt cremet skum på mange øl.... Siger det bare  Icon_sign

That´ll work for me !!  Icon_drinks  Icon_smil
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)