Hvilken japser har du på idag ?
Går kun med dette ur for tiden. ud over at jeg er vild med uret, er det samtidig utroligt behagelig at have på. Jeg er helt klart på vej væk fra de helt store ure, og går nu mere og mere efter at det også skal være behageligt på håndleddet.

İmage
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
(21-08-2018, 07:37 AM)Avantismo Skrev: Modded SKX007 og Grand Seiko fik nye ejere i går. 

Jeg kommer helt sikkert til at savne GS. Fantastisk ur. 

Så MM300 kom på armen i dag. 

İmage
Nysgerrig: Hvad fik dig til at sælge dit GS? Du sælger jo normalt ikke ud af dine ure Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Min japaner i dag
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
(21-08-2018, 02:23 PM)BadHamster Skrev:
(21-08-2018, 07:37 AM)Avantismo Skrev: Modded SKX007 og Grand Seiko fik nye ejere i går. 

Jeg kommer helt sikkert til at savne GS. Fantastisk ur. 

Så MM300 kom på armen i dag. 
Nysgerrig: Hvad fik dig til at sælge dit GS? Du sælger jo normalt ikke ud af dine ure Icon_smil

Uret var helt fantastisk men lidt for pænt til min smag.

Jeg fik ikke gået nok med det og valgte derfor at sende det videre til en anden.

Blev primært sat til salg da jeg fandt et ikke japansk ur jeg måtte prøve.

Se i dagens ur tråden :)
Mvh Kim 
[-]
  • BadHamster
Svar
Så er det lidt noget møg med et Big Pilot :-)
(21-08-2018, 08:51 AM)Henrik A Skrev: Går kun med dette ur for tiden. ud over at jeg er vild med uret, er det samtidig utroligt behagelig at have på. Jeg er helt klart på vej væk fra de helt store ure, og går nu mere og mere efter at det også skal være behageligt på håndleddet.

İmage
Svar
(21-08-2018, 03:48 PM)Avantismo Skrev: Blev primært sat til salg da jeg fandt et ikke japansk ur jeg måtte prøve.

Se i dagens ur tråden :)
Det giver fint mening så Icon_Up
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
İmage
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
Søndag = Guld

İmage
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • Møller
Svar
Jeg går stadig rigtig meget med denne japaner

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Møller
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)