DAGENS UR
(18-08-2018, 06:44 PM)Møller Skrev: İmage

Det Oris kan ikke præsenteres bedre, ur og valg af rem samt selve billedet, ja alt spiller! Flot ur!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • Møller
Svar
I dag står den på weekend ur, en klassik skin-driver fra 60'erne, jeg elsker den urkasse og det udtryk den giver.
İmage

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • Møller
Svar
Jeg er nok lidt kedelig - jeg har det samme ur på næsten hele tiden Men det er et ur der er svært at lade ligge
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Det er jo også et gudesmukt ur fra øverste hylde..
Mvh Kim 
Svar
Tak ja, det er et dyrt ur (i min verden) men jeg føler dæl’me også at jeg har fået noget for pengene Icon_drool Man kan blive ved med at dykke ned i detaljer jo tættere man kommer på... F.eks. så er toppen af timemarkørene ikke børstede, der er små langsgående riller. Datovinduet har to finishes, hele skiven har et præget mønster + farve der er kapitel for sig selv.. Jeg må hellere snart få fat i et makro-objektiv Icon_drunken

Og hvis jeg havde haft pengene havde jeg nok også købt det du har til salg Kim Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • Avantismo, Møller
Svar
Her går vi G-SHOCK guld amok Icon_lol

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Møller, onkeldunkel
Svar
Pilotur i sit rette element...! På vej hjem fra fantastisk koncert med Roger Waters i Stockholm!İmage
Svar
Ved ikke om du allerede har set det, men lidt læsestof om GS og dit ur (blandt andet):

“LIST: 11 of the greatest Grand Seikos – and why they matter” via @watchville https://api.watchville.co/v2/posts/36787/click

(19-08-2018, 03:11 PM)BadHamster Skrev: Jeg er nok lidt kedelig - jeg har det samme ur på næsten hele tiden Men det er et ur der er svært at lade ligge
İmage
Svar
Jep den artikel har jeg godt set men tak aligevel onkeldunkel Icon_smil

Det mangler dog lidt lume
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Så kom der to nye natoremme fra Claus og de er sat på mine tool ure, så må jeg vurderer hvilket der skal bruges på arbejde mandag.

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Møller
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 7 gæst(er)