Kaffe, créma og ure !
Jamen, det lader da til, at der er opbakning til lidt forskelligt.
Hvad har været normalen tidligere? Er det en dag i weekeden, f. eks. 10-14..12-20...
Eller en hverdag 16-22...

Det er sådan set mig lige godt.. Det er jo ikke alle der kan blive fritaget for familiære forpligtelser i en weekend og andre har sværere ved det i ugedagene...

Jeg smider gerne burgere på grillen uanset dagen :)
[-]
  • Avantismo, bjorn_e58
Svar
Jeg er klar, hvis det passer med tiden! Elsker en god java, men evnerne og udstyret til fremstilling lader en del tilbage at ønske.....
[-]
  • KristianK
Svar
Glæder mig allerede  Icon_Up
Mvh Kim 
[-]
  • KristianK
Svar
Ville gerne, men der er sgu lidt langt fra Viborg for en kop kaffe, uanset hvor god den er !!

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Du smider bare en dato/tidspunkt eller to, Kristian; for mig gerne indenfor en måneds tid. Og jeg tager gerne noget med (ud over ure!)

/Bjørn
[-]
  • KristianK
Svar
(19-07-2018, 07:22 PM)pbr Skrev: Ville gerne, men der er sgu lidt langt fra Viborg for en kop kaffe, uanset hvor god den er !!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Der skulle jo også hygges og nørde lækre ure. 

Man kunne jo køre et par stykker sammen. 

Icon_rygklap
Mvh Kim 
[-]
  • KristianK, pbr
Svar
Jeg finder helt sikkert også tiden - længe siden jeg har set folk herinde fra :-) Sidst var med Smoothies - langt bedre med kaffe Icon_cool
Svar
Jeg finder helt sikkert også tiden - længe siden jeg har set folk herinde fra :-) Sidst var med Smot
Svar
Så kom den gamle Seiko på op til weekenden.. İmage

Kun for at opdage, at det var løbet tør for juice :/
Oh well.. Nyt batteri er jo ikke jordens undergang :)
İmage
Svar
Der er sgu styr på kaffen. Mums

Og fedt Seiko  Icon_not
Mvh Kim 
[-]
  • KristianK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)