Kaffe, créma og ure !
Kaffe drikker jeg ikke, men motorcykel og ur kan jeg levere :-)
[-]
  • KristianK, Larsb
Svar
(17-07-2018, 07:15 PM)KimT Skrev: Kaffe drikker jeg ikke, men motorcykel og ur kan jeg levere :-)
Samme her :-)
[-]
  • KristianK
Svar
Jeg drikker og spiser ALT, som er beregnet til mennesker, bare det ikke smager af kokos. Så for mig bliver det kaffe og ure - ingen tohjuler.

Og onkeldunkel og jeg kan jo tage en vild diskussion om, hvad frankenure er for en størrelse!

/Bjørn
[-]
  • KristianK, Larsb
Svar
(17-07-2018, 08:09 PM)bjorn_e58 Skrev: Og onkeldunkel og jeg kan jo tage en vild diskussion om, hvad frankenure er for en størrelse!

/Bjørn

Icon_rul Icon_rul Icon_rul Icon_rul
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • bjorn_e58
Svar
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, KristianK
Svar
Er løbet tør for kaffe.

Skummet på fadbamsen er ret cremet ;)

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen, HG, pbr, Taggert
Svar
(18-07-2018, 03:12 PM)Avantismo Skrev: Er løbet tør for kaffe.

Skummet på fadbamsen er ret cremet ;)

Ha ha ha ............. close enough !!  Icon_lol Icon_lol
/Peter

Svar
(17-07-2018, 08:09 PM)bjorn_e58 Skrev: Jeg drikker og spiser ALT, som er beregnet til mennesker, bare det ikke smager af kokos. Så for mig bliver det kaffe og ure - ingen tohjuler.

Og onkeldunkel og jeg kan jo tage en vild diskussion om, hvad frankenure er for en størrelse!

/Bjørn
Med glæde :-)  Så skal vi bare have planlagt det GtG :-)
Svar
Jeg vil med....
Mvh Kim 
Svar
Ville være super med et kyndigt kaffekursus :-)

Jeg har nu i over 10 år lavet kaffe på mit Rancilio setup med Silvia og kværn, men har aldrig lært at steame mælken :-(

Så gerne kaffe med læring og ure :-)

KH. Torben 

(17-07-2018, 12:54 PM)KristianK Skrev: Ordentlig kaffe kræver ordentlig kværn ;)
Er ved at teste forskellige indstillinger sammen med vandtype på kaffen...
Men tror det er løgn, så meget vand har at sige..

Nuvel... Også et billede af håndleddet ;)
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)