Afstemning: What to do ?
Quartz
Auto
Stål
Stål + PVD
PVD
[Vis resultater]

Note: Dette er en offentligt afstemning, andre brugere er i stand til at se hvad du stemte.
Når ens verden trænger til at blive "rusket" - nu med unboxing billeder m.v. :-)
(08-06-2018, 08:06 AM)keldw Skrev: Så kom der en Update til tapatalk app’en, og jeg kan igen poste billeder.

Efter du startede tråden her, har jeg genopdaget kærligheden til CWC’en :-)

Fede billeder - nu er jeg bare endnu mere utålmodig efter at modtage min. Jeg skrev til Silvermans i går eftermiddag, idet jeg kan se, at selvom jeg afgav bestilling i tirsdags og prompte fik bekræftelse, så står min ordre stadig som "paid" men "unfulfilled" - jeg skrev til dem, at jeg havde en forhåbning om at uret blev afsendt i det mindste inden weekenden. 

Nu må vi se - jeg ved ikke, om nogen herinde har kendskab til hvor hurtige de er til at ekspedere ordrer hos Silvermans ?  Icon_smil

Gad vide, om du og jeg er de eneste herinde, der har en SBS - det kunne være sjovt at line dem op en dag !  Icon_cool

Fsv. tapatalk, så er du ikke den eneste, der har haft problemer - jeg kan f.eks. ikke se de fine billeder som cfnissen har lagt op af sin nye Tudor osv.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg opdaterede min Tapatalk IOS app her til morgen, og så er jeg kørende igen. Både ifht at poste og se billeder.

Irriterende med ventetiden, med en fedex levering burde du jo have haft det dagen efter, i værste fald dagen efter igen. Nå, men alt godt kommer til dem der venter siger man jo :-)

Min kollega har to. Én issuet CBS og en almindelig stål diver. Og jeg kender faktisk ikke andre end ham og jeg (og snart dig) der har CWC urene. Udover de ældre modeller naturligvis.

Jason Graham, som er ham både min kollega og jeg har købt fra, han har ihvertfald et par stykker İmage

https://www.instagram.com/rlx_dk

Sent from my iPhone using Tapatalk

İmage

https://www.instagram.com/rlx_dk

Keld
[-]
  • Larsb, onkeldunkel, pbr
Svar
Jeg gad godt få sådan et 1994 SBS i min samling engang - 1994 er min søns fødeår !! Icon_Up

Har iøvrigt lige fået bekræftelse fra CWC / Silvermans, at mit ur er afsendt sammen med en lille stak remme, som jeg også havde bestilt - så nu er det bare at vente og holde øje med Track&Trace app´en !! Icon_violin
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • keldw
Svar
Trøst dig med at andre har det værre  Icon_e_biggrin1 Icon_blink
Husk pic når det lander  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(08-06-2018, 06:31 PM)Stensbjerg Skrev: Trøst dig med at andre har det værre  Icon_e_biggrin1 Icon_blink
Husk pic når det lander  Icon_Up

Ha ha .......... ja, det har du ret i - du må efterhånden være verdensmester i tålmodighed !!

Hvornår regner du med at modtage dit Dornbluth ?

Og du kan være rolig - når mit lander bliver forum oversvømmet med billeder

/Peter

Svar
Jeg bliver aldrig et tålmodigt menneske,
Bare spørg min familie  Icon_e_biggrin1

Men jeg "æder mig selv" for denne her,
Jeg har netop i dag bestilt sidste ændring på uret.
(DB er ved at været træt af mig Icon_lol)

Så alt i alt skal jeg regne med en gang i oktober, tidligst  Icon_cry
Men alt godt kommer til den der kan vente, siger man  Icon_Up
[-]
  • HG, pbr
Svar
(08-06-2018, 09:25 PM)Stensbjerg Skrev: Så alt i alt skal jeg regne med en gang i oktober, tidligst  Icon_cry
Men alt godt kommer til den der kan vente, siger man  Icon_Up

Det lyder til at blive et vildt flot ur - glæder mig til at se billeder, når det ankommer engang (medmindre du bestiller andre individualiteter fra Dornbluth  Icon_lol)

Mit ur forlod UK i fredags, så jeg regner med at det lander i Viborg i løbet af ugen, der kommer !
/Peter

Svar
Efter sidste sidste ændring i fredags har jeg givet hånd på
Ikke at ændre/komme med flere indskydelser  Icon_e_biggrin1

Det lyder sgu godt glæder mig til wrist shots  Icon_Up
[-]
  • Avantismo
Svar
(10-06-2018, 01:53 PM)Stensbjerg Skrev: Efter sidste sidste ændring i fredags har jeg givet hånd på
Ikke at ændre/komme med flere indskydelser  Icon_e_biggrin1 

He he he ............... det er nok også det bedste, hvis du gerne vil have uret leveret i år !!  Icon_lol

Stensbjerg Skrev:Det lyder sgu godt glæder mig til wrist shots  Icon_Up

Bare rolig ......... når uret kommer, bliver forum oversvømmet med wrist shots og en masse andre billeder !!!  Icon_party

Foruden den sorte NATO som uret kommer med som standard, har jeg bestilt en stak andre remme i forskellige farver, herunder "Vintage Grey NATO" og "UK Para Maroon" ! Det er jo næsten som med Pam !! (uden sammenligning i øvrigt)  Icon_blink
/Peter

Svar
Så kom der post fra England ........... det har været en laaang ventetid, selvom der kun er gået få dage  Icon_e_biggrin1

Her kommer der indledningsvist en flok "unboxing" iPhone fotos:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Som det kan ses, er det et ganske ydmygt emballage-setup, der er helt i tråd med urets image som et seriøst militært tool-ur !! 

De remme som ses, er 4 stk som jeg bestilte fra CWC ved samme lejlighed for at have noget af skifte med - sammen med de remme som jeg havde liggende i 20 cm har jeg nu nok til at jeg kan "pamme" !! Har iøvrigt 3 remme mere på vej i posten fra forskellige fabrikanter  Icon_smil

Her kommer lidt wrist shots af uret med de forskellige remme - vil meget gerne have feedback på hvilken rem I synes er fedest til uret  Icon_smil

Først på den medfølgende sorte rem med sorte fittings
İmage

Og så lige bagkassen også, når vi nu er i gang  Icon_blink 
İmage

Vintage Grey med blanke fittings
[/url][url=https://flic.kr/p/289bWo2]İmage

Olive Green med sorte fittings
İmage

Desert Tan med blanke fittings
İmage

Vintage Bond i US NATO udførelse (enkeltlags rem uden fittings og med stof rem-ende holder)
İmage

Royal Guards med blanke fittings
İmage

RAF Colours med matte fittings
İmage

Para´s Maroon med blanke fittings
İmage
/Peter

[-]
  • keldw, Larsb
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)