GMT ii Batman or sub hulk
Hvad ville I vælge. Det er til hverdagsbrug i kontormiljø - dvs går i jakkesæt hver dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mikkel

Rolex Submariner ref. 114060
Svar
Så ville jeg vælge batmand, den grønne er lidt for kraftig efter min mening. Men vælg det du bedst kan li, det er vigtigst at du er glad, de fleste omkring dig opdager det alligevel ikke.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
Klart Batman som er min favorit blandt nyere Rolex. Hulk er ikke lige mig pga. farven.
Svar
Batman får også en stemme fra mig

A: den er i mine øje langt mere diskret end hulk, larmer mindre, hvorfor jeg tror man ikke bliver træt af den.

B. I GMT får du en nyttig complication, som du kan glæde dig over mindst to gange om året.
Svar
Hulk - livet er for kort til at være kedeligt. Farver og striber! Icon_party
Batman synes jeg ikke er særlig "kontor" agtig, der er du mere ovre i noget Explorer 1.

Men ok, en af ingeniør kollegaerne har en U-Boat på til hverdag, så anything goes.
Svar
GMT på Jubilee lænke. Når det er "kontor" får du vel også før eller siden glæde af at kunne skifte tidszone.

/Bjørn
Svar
Af de 2 ville jeg vælge batmanden... men hvis det skulle være et farvet rolex til kontorbrug ville jeg fortrække en Kermit hvor man har sort skive og grøn bezel samt den gamle kasse..

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar
+1 Batman
Svar
Så blev blnr købt - dog desværre Grey market men kan ikke leve med den måde som danske ad er på omkring total uvished for om man nogensinde får lov til at købe et ur

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mikkel

Rolex Submariner ref. 114060
[-]
  • longbear
Svar
Uden billeder er det ikke sket :)

Tillykke med den, hvis det kan trøste lidt så er det samme situation i udlandet. Jeg foreslog jo selv (naivt) at du kunne prøve i udlandet, men faldt senere over en tråd på TZUK hvor der var een der seriøst overvejede at smide £3k i bestikkelse til en ansat hos en AD, for at komme først på listen.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)