DAGENS UR
(07-04-2018, 06:42 PM)Miwes Skrev: Min nye Certina

İmage

Flot :)
[-]
  • Larsb
Svar
Når jeg ser dagens billede af Seiko MM300 bekræfter det endnu en gang min opfattelse af, at dette ur er et af de mest fotogene ure, som findes.
Når jeg ser på uret på min arm, bekræfter det endnu en gang min opfattelse af, at MM300 er et af de dejligste ure, som findes.
/
Kristen
[-]
  • p.sebastian
Svar
(07-04-2018, 08:33 PM)khbk Skrev: Når jeg ser dagens billede af Seiko MM300 bekræfter det endnu en gang min opfattelse af, at dette ur er et af de mest fotogene ure, som findes.
Når jeg ser på uret på min arm, bekræfter det endnu en gang min opfattelse af, at MM300 er et af de dejligste ure, som findes.
/
Kristen

Og når jeg læser dette,
Kan jeg kun bekræfte at jeg er helt enig. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg er ihvertfald meget glad for uret.  Icon_not

Det er en lidt tung herre, men ikke for tung.
Mvh Kim 
Svar
Dagens ur

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Avantismo, Larsb, Møller, pbr
Svar
İmage
Mvh Kim 
[-]
  • Larsb, Møller
Svar
Stadig dagens ur.
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • Larsb, Møller, tg
Svar
(08-04-2018, 03:33 PM)HG Skrev: Stadig dagens ur.
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lækkert ur Icon_Up
Mvh.

Jørgen
[-]
  • HG, Larsb
Svar
ENDELIG blev vejret til en tur i Kattegat, og jeg som plejer at tage mit første strandbad i marts. Jeg var ikke den eneste, der lod sig friste af sol, strand og vand, et par strandsild lod solen varme deres bleghvide hud, og en af dem lod sig også svale af i vandet. Men ellers var der nu flest hundeluftere.

Dagens ur var med:

İmage

/Bjørn
[-]
  • Larsb, Palleurup
Svar
(07-04-2018, 10:22 PM)Stensbjerg Skrev:
(07-04-2018, 08:33 PM)khbk Skrev: Når jeg ser dagens billede af Seiko MM300 bekræfter det endnu en gang min opfattelse af, at dette ur er et af de mest fotogene ure, som findes.
/
Kristen

Og når jeg læser dette,
Kan jeg kun bekræfte at jeg er helt enig. Icon_Up
Jeg stemmer i

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)