Baselworld 2018
Den longines er ret fed, jeg kan bedre lide den en den sorte LLD.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
[-]
  • p.sebastian
Svar
(22-03-2018, 08:54 PM)tg Skrev: Den longines er ret fed, jeg kan bedre lide den en den sorte LLD.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Den er heller ikke tosset

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar
Nu vi taler Longines - nedenstående er poppet op i flere tråde andre steder - jeg har ingen info - måske een der har forurenet en Basel-tråd med en ægte vintage eller måske Longines faktisk har lavet en model med pre-aged skive?

İmage
[-]
  • Larsb
Svar
Hodinkee deler den også, så mon ikke den er god nok?

İmage
[-]
  • KlausM
Svar
En lille sjov detalje. En krone mellem ‘swiss’ og ‘made’ på de nye modeller.

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • Larsb, p.sebastian, pbr
Svar
Lidt Tag Heuer billeder fra Kristian Haagen.

İmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmageİmage
Svar
Mere om uret nu Icon_drool

https://www.hodinkee.com/articles/longin...ntroducing

(22-03-2018, 09:19 PM)longbear Skrev: Nu vi taler Longines - nedenstående er poppet op i flere tråde andre steder - jeg har ingen info - måske een der har forurenet en Basel-tråd med en ægte vintage eller måske Longines faktisk har lavet en model med pre-aged skive?

İmage

(22-03-2018, 09:29 PM)KimT Skrev: Hodinkee deler den også, så mon ikke den er god nok?

İmage
Svar
(23-03-2018, 11:35 AM)Michael F Skrev: Mere om uret nu   Icon_drool

https://www.hodinkee.com/articles/longin...ntroducing

(22-03-2018, 09:19 PM)longbear Skrev: Nu vi taler Longines - nedenstående er poppet op i flere tråde andre steder - jeg har ingen info - måske een der har forurenet en Basel-tråd med en ægte vintage eller måske Longines faktisk har lavet en model med pre-aged skive?

Hodinkee:
"The dial of the simply but aptly named Military Watch  bears what is easily one of the most impressive applications of "fauxtina" that I’ve ever seen. Not only is the color spot on, but the surface also has the tell-tale irregularities that come with age and use. Or at least facsimiles of them. On each beige dial there is a faint pattern of dots that have been applied at random, so that no two will ever look exactly the same."

mjaaa - pre-aged/fauxtina hvad syntes vi egentlig om det? Da jeg skrev mit indlæg om pre-aged i "Basel predictions tråden" forventede jeg nænsom og uniform fauxtina, som en falmet skive/krans evt med fade fra mørk til lys eller en støv effekt. Havde ikke forventet "spots on dial" der normalt betragtes som egentlige iregulariteter og altid trækker prisen ned. Bum bum bum - i tvivl om dette tiltag, flot ur ellers.

/L
[-]
  • Stoffer
Svar
Lige i overkanten til mig (på et nyt ur).
Svar
Umiddelbart en flot Longines - men ved nærmere granskning så er jeg ikke vild med de pletter på skiven.

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)