DAGENS UR
Hele dagen i går og i dag er "His Lordship" blevet ophøjet til at agere bryllupsur  Icon_smil

Datoen på uret er fra i dag, idet billedet er taget i dag - men brylluppet stod i går den 17. februar 2018  Icon_flag

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Stort tillykke (hvis det var dit eget bryllup)  Icon_flag

Og fedt ur
Mvh Kim 
[-]
  • pbr
Svar
(18-02-2018, 05:16 PM)Avantismo Skrev: Stort tillykke (hvis det var dit eget bryllup)  Icon_flag

Og fedt ur

Ha ha .......... tak skal du have, det var det !  Icon_Up Beklager, hvis jeg fik mig formuleret mere kryptisk end det var hensigten  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(18-02-2018, 05:13 PM)pbr Skrev: Hele dagen i går og i dag er "His Lordship" blevet ophøjet til at agere bryllupsur  Icon_smil

Datoen på uret er fra i dag, idet billedet er taget i dag - men brylluppet stod i går den 17. februar 2018  Icon_flag

İmage

Stort tillykke. Et super fedt billede

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar
Tillykke Peter og hustru - hvor er det dejligt.

(love will conquer all) Icon_blink  Icon_smil  Icon_love
[-]
  • pbr
Svar
"His Lordship" passer perfekt til anledningen, stort tillykke.
[-]
  • pbr
Svar
TILLYKKE Icon_flag Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • pbr
Svar
İmage

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
[-]
  • Vognmanden
Svar
(18-02-2018, 05:13 PM)pbr Skrev: Hele dagen i går og i dag er "His Lordship" blevet ophøjet til at agere bryllupsur  Icon_smil

İmage

STORT TILLYKKE! Det er så fantastisk at hele missionen lykkedes og endte i en af de største triumfer der findes!

- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • pbr
Svar

İmage
Stort tillykke Peter +Frue
det ur passe da perfekt til den buket

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
[-]
  • cfnissen, pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: PHO,43 gæst(er)