F.P. Journe - fra øv til wow! - nu er uret tilbage på armen!
#41
Så kom der nyt fra Paris, så nu er det tid til at gøre væddemålene op.

Der kom en mail og nogle billeder.

İmage

Her er dokumentationen, der blev sendt med

İmage

İmage

İmage

Jeg har sagt ja til kombi-løsningen, dvs. ‘complete overhaul’ og ‘aesthetic option’ og prøver så at glæde mig til at få et nyt ur hjem....

Fortsat god service synes jeg. Professionelt og uden omsvøb, bakket op af fotos. Dertil god beskrivelse af hvad man får for de ganske mange penge. Også OK at give valget mellem begge dele eller kun ‘complete overhaul’.

Jeg har også bedt om et tidsestimat. Håber på at se uret igen i 2018...

Jeg opdaterer når jeg hører mere. Og minder mig selv om at det koster at køre lamborghini/fyre med mahogni....

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Larsb
Svar
#42
Hej Claus,
Tak for opdateringen. Jeg er noget overrasket over, at de bruger ord som "very bad condition" osv. Det var slet ikke mit indtryk, at uret havde været så voldsomt på gulvet, som de beskriver?
Spændende, hvornår det er tilbage hos dig. Heldigvis er det jo ikke sådan, at du slet ikke har et ordentlig ur at gå med i ventetiden..  Icon_blink
Mvh Jens
[-]
  • cfnissen
Svar
#43
Spændende og fin analyse ser det ud til Icon_Up

Det er vel kun ure i den lidt dyre ende af skalaen der giver sådan en løsning, hvor der bliver taget sig kærligt af uret og man forsøger at få det tilbage i ny stand. Jeg synes det koster helt okay og man får et nyt ur tilbage.

Så må du lige passe lidt bedre på og ikke "smide" rundt med det fine ur Icon_lol
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • cfnissen
Svar
#44
Hvad dælen - kaster du med dine ure?
[-]
  • cfnissen
Svar
#45
(14-02-2018, 03:50 PM)Jens Skrev: Hej Claus,
Tak for opdateringen. Jeg er noget overrasket over, at de bruger ord som "very bad condition" osv. Det var slet ikke mit indtryk, at uret havde været så voldsomt på gulvet, som de beskriver?
Spændende, hvornår det er tilbage hos dig. Heldigvis er det jo ikke sådan, at du slet ikke har et ordentlig ur at gå med i ventetiden..  Icon_blink
Mvh Jens


Ja, det synes jeg også er lidt overdrevet, men they get the point across.

Det, der udløste stoppet var et fald fra en madras ned på et trægulv, ca. 50 cm, hvor det landede fladt. Kan ikke være det, der har lavet skaderne på kassen.

Nu når jeg ser kasse-skaderne husker jeg svagt et fald på noget hårdere.

Anyway, der kommer et nyt ur retur, selvom det er lidt af en udskrivning.

Som straf må jeg jo nok gå med mit Hodinkee Swatch...

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

(14-02-2018, 03:50 PM)Miwes Skrev: Spændende og fin analyse ser det ud til Icon_Up

Det er vel kun ure i den lidt dyre ende af skalaen der giver sådan en løsning, hvor der bliver taget sig kærligt af uret og man forsøger at få det tilbage i ny stand. Jeg synes det koster helt okay og man får et nyt ur tilbage.

Så må du lige passe lidt bedre på og ikke "smide" rundt med det fine ur Icon_lol


Enig. Behandlingen er god og slutresultatet bliver lækkert (og lidt dyrt).

Prisen synes jeg også er rimelig, især ift. at det indeholder en rem, der vist koster 3-4k DKK i udsalg, som jeg skulle have købt alligevel. Men...jeg ville da helst have været foruden.

Og så må jeg jo tydeligvis finde et bedre og mere egnet toolwatch fremad. ;-)

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

(14-02-2018, 03:54 PM)KimT Skrev: Hvad dælen - kaster du med dine ure?


Som ovenfor beskrevet er jeg ret sikker på at det ikke var den sidste begivenhed, der har lavet skaderne på kassen. 50 cm fald ned på trægulv...

Men så har jeg åbenbart været mere voldsom tidligere....damn.

Hvilket toolwatch skal jeg så have i stedet når nu det her ikke tåler en skid? En PP perpetual eller måske en tourbillon fra JLC...haha

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Jens
Svar
#46
(14-02-2018, 03:50 PM)Jens Skrev: Spændende, hvornår det er tilbage hos dig. Heldigvis er det jo ikke sådan, at du slet ikke har et ordentlig ur at gå med i ventetiden..  Icon_blink
Mvh Jens

Har lige fået svar mht. ventetid. Jeg skal forvente seks uger.

I mailen var så også de første par mindre smuttere. I det skriftlige tilbud brugte de min gamle adresse i NY og dels havde de noteret at jeg skulle have en blå rem, hvor de tidligere havde lovet at jeg kunne få en brun rem i stedet.

Jeg returnerer det underskrevne tilbud med mine kommentarer. Fire minutter senere er der svar.

Damn, de er gode.

İmage

Nu mangler vi bare at få seks uger til at gå...

Claus



Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#47
Godt nok imponerende service.
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen
Svar
#48
Jeg synes absolut også servicen (samt den forventede ekspeditionstid) er fornuftig. Ja, det koster, men det er en del af gamet.
Anyhow, så bliver det lækkert at få et "nyt" ur hjem Icon_Up
Svar
#49
(14-02-2018, 04:59 PM)Avantismo Skrev: Godt nok imponerende service.

Ja, det er flot. Trods det store tal, så er jeg tilfreds.

(14-02-2018, 05:20 PM)KimT Skrev: Jeg synes absolut også servicen (samt den forventede ekspeditionstid) er fornuftig. Ja, det koster, men det er en del af gamet.
Anyhow, så bliver det lækkert at få et "nyt" ur hjem Icon_Up

Ja, det er også sådan jeg tænker. Det bliver som at få et helt nyt ur. Glæder mig. 

Et eller andet sted er det også sjovt at prøve processen. Jeg er altid nysgerrig mht. kundeoplevelser i forskellige brancher. Det er jo blevet en stor konkurrenceparameter. 

Og de virker her til at have godt styr på hvad man gør hvornår, hvordan man kommunikerer og ikke mindst (ultravigtigt) hvordan man afstemmer - og måske endda overgår - kundens forventninger. 

Meget lærerigt for mig i mit arbjede som konsulent, hvor du bla. lever af at have gode eksempler med i tasken. 

Claus

Svar
#50
6 uger, wow det overrasker mig på den rigtig gode måde.

Måtte smile af dine kommentar omkring køre køre lamborghini/fyre med mahogni, som jo er spot on, men rigtig nem at glemme.
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)